Ungen bruker fortsatt vogn, så jeg tok den. Må snart ut å kjøpe søskenvogn.Vogna står på barnas hus enda. Ikke gidda å henta den. Iallefall ikke midt i flyttinga nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ungen bruker fortsatt vogn, så jeg tok den. Må snart ut å kjøpe søskenvogn.Vogna står på barnas hus enda. Ikke gidda å henta den. Iallefall ikke midt i flyttinga nå![]()
Jeg henger rundt 1000 innlegg bak:/Jeg henger et par timer og 300 innlegg bak....
Jaja... FlisespikkeriIkke bedre, men nytt![]()
Det var veldig mange butikker. Hvor bor du?Billig! Men her er det ingen joker. Bare kiwi, bunnpris, meny, rema, coop extra og obs. I kort gåavstand. Kan vel ikke klage på det...
Har problemer med det her også
Nå er den faktisk nesten helt full![]()
Ja, det er nydelig! Hva skal vi gjøre med de som bryter reglene fra mandag?Må jo det da![]()
Tja, synes kanskje jeg ser noenNope?! Gjør du kanskje![]()
Hahahenger etter! Vært i huset og til nye naboen.
Det var ikke mange. Født var jeg på 8 timer og blutselig var jeg på 1 time, så det har vært lite skravling i natt fra de fleste...Du fant nok noen få.
Er bare 559 innlegg bak på tråden. Kommer snart. Men må visst lage mat. Aldri fred og få![]()
Nei, ikke i det hele tatt! Hahaha!Men det er jo ikke innafor.!
Det er det:/Egentlig litt irriterende ???![]()
Ja, det er nydelig! Hva skal vi gjøre med de som bryter reglene fra mandag?
JaHusket apoteket?
Blir de ikke kastet ut av tråden for en stund?Ja, det er nydelig! Hva skal vi gjøre med de som bryter reglene fra mandag?
Uansett har du vært flinkJoda! Du var da flink! Om det er en trøst har jeg ikke gjort en dritt resten av uka daSå måtte bare ta det skippertaket i dag da.
Det er det:/
Har snakket om å ta ut alt, for å se hva som faktisk ligger helt på bunnen
Vet vi har mye frossen bær av forskjellig slag der.
Hahaha , å nei du . Kengu glemmer ikkeNåh...nå som kengu hadde glemt hele regelen![]()
Var veldig godtHørtes snadder ut![]()