Takk, hor mye skravlet du?Flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, hor mye skravlet du?Flink du er![]()
HahaDet er ubehagelig det! Mannen pleier og spørre om jeg sparer til senere![]()
Knekkebrød.Hva har dere til frokost i dag ?
Må jo det daDigger at du er SÅ med på det![]()
Hørtes deilig utSammenhengende søvn i 6 timer (bortsett fra når gubben var oppe å tissa, hver natt liksom!), er jeg ikke helt vant med. Så ja, ganske deilig
Du da?
Jeg liker å være inne i stygt vær , men når hunden vil ut , må jo nesten jeg og utKjipt. Bryr meg egentlig ikke så mye om været for tida når jeg bare kan være hjemme![]()
Du fant nok noen få.Dette er 8 timer siden. Blir spennende å se om jeg finner fler innlegg fra deg.
Men det er jo ikke innafor.!Var det jeg sa også... Liisjja mener det er helt innafor![]()
Det måå du gjøre, får det sikkertNei... Tør ikke![]()
Har ikke noe annet å finne påDu er så flink!
Stemmer. Bikkja må jo ut. Jeg også elsker å være inne når det er drittvær.Jeg liker å være inne i stygt vær , men når hunden vil ut , må jo nesten jeg og uthar heldigvis hatt for det neste bra vær de siste mnd da
![]()
Hjemmelagde rundstykker og oboyHva har dere til frokost i dag ?
Bra jobba!457 faktisk![]()
Kjemper for å ikke legge meg igjen!Det måå du gjøre, får det sikkert
Heldigvis hater hun å være våt, så blir ikke så mange turer ut og hun gjør seg kjapt ferdigStemmer. Bikkja må jo ut. Jeg også elsker å være inne når det er drittvær.
Takk takkBra jobba!
Det skjønner jeg at du ikke orkerJeg er bare litt kvalm. . Orker ikke kaste opp
HihiHeldigvis hater hun å være våt, så blir ikke så mange turer ut og hun gjør seg kjapt ferdig![]()
Du er så flink og lydig altså. Gullstjerne i boka til deg.Selvfølgelig! Jeg er så lydig og jeg har tross alt funnet på en ene regelen.
Jeg har 5 sider igjen å bla gjennom, det skravles for mye på morningen her.Driver å blar meg gjennom nå. Masse spennende faktisk! Jeg er snart ferdig...