Kos deg på jobbFredag <3 Nå er det jobb først, så helgI kveld blir det god mat og avslapping
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på jobbFredag <3 Nå er det jobb først, så helgI kveld blir det god mat og avslapping
![]()
Til deg også!Ønsker alle en flott fredag![]()
Er jo ikke særlig godt det da!Hehe. Jeg blir bare tett og får ikke sove godt hvis det er varmt.
Takk for detTil deg også!
Nope.Er jo ikke særlig godt det da!
Orker ikke frokost i dag jeg.. Du da?Hva har dere til frokost i dag ?
I dag testet jeg ut axa gold musli berries med soyayohgurt. 1 glass juice og 1 glass vann og rosiner. Må på jobb nå.Orker ikke frokost i dag jeg.. Du da?![]()
Var det godt?I dag testet jeg ut axa gold musli berries med soyayohgurt. 1 glass juice og 1 glass vann og rosiner. Må på jobb nå.
Går det an???Ååh! Eg ska sove til 10-11 minst 4 dager av høstferienog ingen av dagene skal jeg stå opp tidligere enn kl 9 !
![]()
Så du skal både være mamma, sove og nå mål... Ja ja, pose og sekk liksomTenkte jo jeg skulle legge meg etterhvert også da![]()
God moorgenSå du skal både være mamma, sove og nå mål... Ja ja, pose og sekk liksom![]()
Han synes det er veldig artig å si det ordet nå. Var det han forlot meg med isted, altså i teorien. Ikke i praksis. Tror jeg...Haha...festlig ord da![]()
Hahaha, det skal du ikke de bort i fraJeg vet det! Det er KENGU som kaster oss ut!![]()
Han kan få leve lykkelig uvitendeFlott du kan fortelle han det da![]()
Skal sjekke etterpåHvordan gikk det?![]()
Jeg er nå 8 time og 135 innlegg bak. Treg jeg ogsåJeg er vant til å være treg.
Er ikke så værstFlink du er![]()
HurraSelvfølgel8g er det sikkert derfor og![]()
Digger at du er SÅ med på detKan ikke kaste de ut før neste uke, reglene gjelder ikke før det