Jupp, sommeren er forbiUte på tur med Ronja!! Iiiiskaldt er det !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, sommeren er forbiUte på tur med Ronja!! Iiiiskaldt er det !
Håper du har sovet godtMen da blir det natta hersnakkes imorgen!
Hihi jeg syns det er morsomt jeg, men blir så flau!!Jeg slo det på men fikk det ikke med meg xD helt perfekt hater jeg![]()
WHAT. Hvordan i huleste er det mulig?!Oooh gaaad!! Ser på tlc, han ene mannen sin magesekk veide 180 kg :O
Snakkes senere idagSnakkes i morgen jaUt å lufte bikkja en siste gang nå også slenge meg i seng også
Ble noe senere enn jeg tenkte, men sov til 11 tiden i dag så
![]()
Håper du har sovet godt selvSov godt alle![]()
O boy har jeg til frokost hver dagO'boy <3 det må jeg ha til frokost i morgen ^^
Fredag <3 Nå er det jobb først, så helgI morgen er det fredag, så da er det lov![]()
Flink du er300 innlegg i dag også gitt
Hyyyyl !! *panikk* fant ikke halsbranntablettene , og det er seriøst snart hull rett igjennom hele spiserøret mitt!
Fant de heldigvis . Men har bare en igjen nå![]()
Varmt soverom er drepenJoda, våknet me at mannen har tydligvis falt om i koma på siden av meg. Glemt å lukke soveromsdør og åpnet vindu. Følte meg passelig varm og dehydrert. Og hunden var ikke serlig fornøyd.. var så varmt.
Kunne gjort det jeg så klart men jeg kolapset mye tidligere xD
Du da? Sovet god?
Skal du på jobb?Ønsker alle en flott fredag![]()
Tusen takkMasse god bedring![]()
Det værste som finnes er kaldt soverom!Joda, våknet me at mannen har tydligvis falt om i koma på siden av meg. Glemt å lukke soveromsdør og åpnet vindu. Følte meg passelig varm og dehydrert. Og hunden var ikke serlig fornøyd.. var så varmt.
Kunne gjort det jeg så klart men jeg kolapset mye tidligere xD
Du da? Sovet god?
Jeg blir også altfor flauHihi jeg syns det er morsomt jeg, men blir så flau!!
Koos deg på jobb i dag så snuppaFredag <3 Nå er det jobb først, så helgI kveld blir det god mat og avslapping
![]()
JeppSkal du på jobb?![]()
Så braTusen takkEn god natt søvn på kaldt soverom gjorde susen!
Hehe. Jeg blir bare tett og får ikke sove godt hvis det er varmt.Det værste som finnes er kaldt soverom!