Skravletråd :)

Det der ga meg inspirasjon til å stå opp! Dusje, spise, sette på en vask, brette det som er i tørketrommelen fra i går, gå i butikken, sende klær til Liisjja og gå hjem. Ingen pauser før det er ferdig. I den rekkefølgen!
Go Go Go ! :P
Bra man har en plan ! :D

Hoho... Når nr 2 kommer her, så ser jeg dessverre for meg at det blir en del år til her og :P så må utnytte det når jeg kan . ;)
Det er sant. Kunne lagt meg nå men da får jeg aldri til å stå opp :p

Haha:) gjorde det! Nå har jeg masse smuler nede i singletter så det klør på puppene :D
Det er ubehagelig det! Mannen pleier og spørre om jeg sparer til senere :p

Bare å ta med vogna det. Det skal jrg i dag. Har bekkenløsning og dumt å bære tungt. Hulerboermannen har tatt bilen...
Vogna står på barnas hus enda. Ikke gidda å henta den. Iallefall ikke midt i flyttinga nå :p

Vel, da ble det ikke soving :P Haha...

Frokost inntatt (brødskive med jordbærsyltetøy) og nå dusje en tur tenker jeg. Så skal jeg visst opp til ei venninne for sladring der :P Og kose med babyen hennes (hu har ei på 7 mnd :D).

Hive på en klesvask først må jeg hvertfall :P Også får jeg ta resten senere :D Kan ikke gjøre alt i hus, når venninner ringer liksom :P Haha. Bra jeg har prioriteringene i orden :P
Prioriteringer er fryktelig viktig. Så lenge det er rette prioriteringer :p

Grusomt ja! Jeg og hunden var helt enig. Rart at ikke mannen reagerte. Han får aldri sove i varmen. Han må virkelig vært trøtt. Men gud hvor godt jeg sov når jeg åpnet vinduet... jooho!

Super dårlig i går kveld. Trodde jeg skulle svime av på butikken. XD i kassa. La meg for å sove. Ikke hatt ondt etter frokost. Men har skikkelige ligamentsmerter og bekkenløsning i dag. Sikkert blitt klemt så mye og styrt med og en baby i hevnmodus. Så har blitt litt mye. Tro jeg hadde kynnere i natt også... alle fall klarer ikke bøye meg xD
Hørtes slitsomt ut.... Får du slappet av litt i helgen da?

Det var billig. Hva med 5 kroner for kvikklunsj på joker?
Billig! Men her er det ingen joker. Bare kiwi, bunnpris, meny, rema, coop extra og obs. I kort gåavstand. Kan vel ikke klage på det...

Heldiggris ! Her vet jeg det er meldt litt regn idag, og i helgen er det meldt skikkelig drittvær :(
Kjipt. Bryr meg egentlig ikke så mye om været for tida når jeg bare kan være hjemme :)

Back
Topp