Vaske klær, se om jeg får huset på stell og dusje. Gå i butikken og sende babyklær til liisjja.Hva er planene for i dag da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaske klær, se om jeg får huset på stell og dusje. Gå i butikken og sende babyklær til liisjja.Hva er planene for i dag da?![]()
Hæ?? Varmet da eller?Har på tomatpuré og hvitost![]()
Oi, så fin utsikt!
Seriøst?Har på tomatpuré og hvitost![]()
Neida, jeg planter bare føttene på fanget så tar han kanskje hintetSkal jeg hjelpe deg?
Ingen som kan ta deg på soving da iallefallJa, for på natta er det lov til å sove sa du i sta...
Du må ikke glemme apoteket da!Min plan er å sove ! Neida , eller jo vil jo det . Er så trøtt for tiden !
Men på planen står husarbeid , en litt lengre tur enn vanlig med hunden , helst før regnet melder sin ankomst![]()
Så rett og slett nyte at høstferien starter idag!
Ja den er fantastiskOi, så fin utsikt!
KniiiisVar det jeg mistenkte....
God planNeida, jeg planter bare føttene på fanget så tar han kanskje hintet![]()
Det SKAL jeg huske !Du må ikke glemme apoteket da!
God plan!Det SKAL jeg huske !tror eg må hente en sånn der babypakke når jeg først er der
![]()
Det var jo det jeg vissteJeg er 26 innlegg bak nå. Og btw, vi skal ha biff i dag.
Hva skal vi ha ved siden av da?Det var jo det jeg visste![]()
Jeg også!! Helt vilt!! Forhåpentligvis til sommerenJeg liker isbit i baileys... Åh, som jeg gleder meg til å drikke det igjen. Nam. Og rødvin. Nam!
Du er flink som bare hopper rett påGod morgon. 998 nye innlegg. Uaktuelt å lese! Har eg gått glipp av noko spennande?![]()
Har rundstykker og knekkebrød da. Men skulle vært å handla litt. Problemet er at jeg ikke kjører, så det blir bare litt om gangen. Blir bedre når jeg kan laste barnevogna fullDet var urutinert...![]()
HeldiggrisJa!og det begynner fra og med imorgen
![]()
Freshe det opp med no på toppen daTenker på det... Blir vel knekkebrød eller rundstykke. Skikkelig spennende!
Hadde vært drit kult liksomHadde vært innmari kult om den gjorde det...