Ikke langt fra her heller![]()
Ikke her heller, gitt.
Jeg er sengeklar som bare det, men vente på at mannen skal komme hjem, greit det før jeg sovner. Om jeg ikke sovner på sofaen da
*gjesp*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke langt fra her heller![]()
Meget forståeligJeg er kaputt nå, i alle fall
Da får du lage deg en kopp med noe varmt å drikke og kose deg frem til at han kommer hjemMen føler at jeg sovner snart...
Mannen er på vei hjem fra jobb
Jeg vurderer legging snart, hoster snart opp lungene mine så jeg er spent på om jeg får sove
Samme her... hehe... skulle jeg greid å holde meg våken nå så var jeg nok bare nødtHadde liksom ikke noe valg...
Kjekt med 8-4 ingen problemer med henting og levering i bhg daTrives du med skiftarbeid/turnus? Jeg tror ikke det hadde funket for meg. Trives med 8-4 jobb![]()
Ja da blir det fort værre ja :/Kjekt med 8-4 ingen problemer med henting og levering i bhg dablir værre når begge 2 jobber turnus.
Fant ut at jeg skulle til Fysio i morgen!! Var ikke helt forbredt på det i morgen![]()
Så kjedelig, da.
Da kommer de ikke før etter helgen![]()
Trodde ikke jeg hadde time igjen før neste fredag! Men, menHehe..
Når trodde du det var?
Nettopp.
Og det er lenge å være uten vaskemaskin! Hvem vet når de kommer?
Trodde ikke jeg hadde time igjen før neste fredag! Men, men![]()
Kjekt med 8-4 ingen problemer med henting og levering i bhg dablir værre når begge 2 jobber turnus.
God natt alle![]()
Haha, ja! Jeg glemmer jo alt om dagen så hun er litt oppgitt over meg fra førVel, bra du oppdaget det nå og ikke på lørdag![]()
God nattGod natt alle![]()
Umulig med barn....
Er ikke sikker på hvordan det ville ha gått.
Venner, naboer, familie???