>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
YesJa men det er godt og enkeltSå kan en putte oppi det en har
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YesJa men det er godt og enkeltSå kan en putte oppi det en har
![]()
Starter med hva da???Dopause før jeg starter!
Synes dere har skravlet sinnsykt mye jeg?!!Bare 60 innlegg siden kl 10, dåne i dag gikk det tregt her..
Stikkende knivsmerte i høyre side. Ett punkt! I 3 dager.Har du hatt noe smerter? Fikk ikke med meg starten. Men håper ikke du får noe mer ila helga <3 Klem <3
Det har jeg aldri smaktRømmegrøt og spekeskinke <3
JeppAlt for disse barna![]()
Ingen anelseSkjer det noe spennende her i formiddag ?![]()
Nei. Det må jeg si meg enig i.. rømmegrøt er ikke godt. Det smaker jo rømme... xDEg lika ikkje rømmagraut egmen semeligrynsgraut og spekeskinke e fantastisk
Sent from my iPhone using BV Forum
Uffda høres ikke noe godt utStikkende knivsmerte i høyre side. Ett punkt! I 3 dager.
Når legene kjenner er det livmoren dem tar i. Men symtomene er tarm relaterte. Så dem finner ingen sammenheng.
Og nå er jeg bare 1 time bakRonja tar igjen dei siste 6 timane. Det er vel det som skjer no![]()
Eg spise kakemann noBare en?
DET er slemt!!! Haha
Nå fikk jeg lyst på kakemann og...![]()
Det er et must å prøve!Det har jeg aldri smaktMå innrømme jeg er noe nysgjerrig da
Aldri fått det hjemme heller
![]()
Helt sinnsyktHar litt å gå igjennom da og![]()
Hihi ja!! Hvis ikke får du gå på døra hennes å selge lodd eller noe..Å bare spørre om du kan låne toalettet, så du kan se hvordan ho har det![]()
Ååh...så heldige dere erHer har vi ikke kjøkken så vi får servert mat av mormor hver dag, luksus![]()
NEI ! Ikke si det daEg spise kakemann no![]()
Smaker det ren rømme da? Bruker kun rømme til fisk eller taco liksomDet er et must å prøve!![]()
Får sove. Er det vondt så må jeg på do. Går mye på do. Eller så er det når jeg har spist.Uffda høres ikke noe godt utKan det være voksesmerter også? Eller tenker de at det ikke har noe med det å gjøre? Er det så ubehagelig at du ikke får sove? :/