Ble mest lesingBlir mye skravling det daHåper jeg greier og holde følge fra app
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble mest lesingBlir mye skravling det daHåper jeg greier og holde følge fra app
![]()
Du er flinkI dag tidlig hang jeg 9 timer bak. Leste meg gjennom alt og svarte på nesten alt. Fikk 102 innlegg på 2 timer![]()
Henger bak, rekker ikke ta igjen. Nå må jeg lage mat. Gærningene kommer snart hjem. Snakkes i 19-20 tiden![]()
Hehe ja!! Det er jo en fordel.Hadde jo vært greit å vite hvilket hus da...og navn.. hehe
Jada...jeg er en zombieTrudde du skravla døgnet rundt uansett eg![]()
Nei. Det må jeg si meg enig i.. rømmegrøt er ikke godt. Det smaker jo rømme... xD
Nå har jeg sett henne(snoket på Face) hun vet ikke nøyaktig hvor jeg bor, så blir vel heller jeg som må selg lodd hos henne![]()
Det skal du ikke se bort ifraHo skravler nok i søvne![]()
Neida! Du kjenner litt av rømmesmaken.. Men det smaker grøtSmaker det ren rømme da? Bruker kun rømme til fisk eller taco liksom![]()
Og rømmegrøtJummy!! Fløyelsgrøt er også godt.
Haha...en måned er lenge å vente![]()
Selfølgelig må du ha mat! Uff :/ Håper det gir seg. Jeg har selv hatt smerter i magen i dag.. Rett ved sida av navlen. Tenkte selv at det kanskje var voksesmerter. Skikkelig ubehagelig. Håper det går over!Får sove. Er det vondt så må jeg på do. Går mye på do. Eller så er det når jeg har spist.må jo ha mat
![]()
Bare en time bak dere nåBurde vi det?du kommer visst fort da...
Håper oktober går enda fortere!September gikk fort det...
Nå datt jeg litt ut. Ser ut som rømmegrøt men smaker 1000 ganger bedre.Då trur eg ikkje det e samme grøt. Smørgrøten googla eg og det ligna mer på det vi kaller rømmegraut?![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
OkeiNeida! Du kjenner litt av rømmesmaken.. Men det smaker grøtDen til fjordland er faktisk ganske god.. Ikke den ferdige grøten, men den posen som du blander ut med rømme og melk
Eller er det kanskje toro sin? Ja tror det er toro sin.
HahaSkriv snork skriv snork![]()
Nytter ikke å lese seg gjennom har jeg skjøntDu er flinkeg prøver å lese meg fram no, men det er like før eg gir opp
går unna her
JaOkeiSe om jeg husker det en eller annen dag da heller
![]()
Ja jeg tenkte detOm ikke mannen har planlagt noe romantisk da. Haha