Skravletråd :)

I dag tidlig hang jeg 9 timer bak. Leste meg gjennom alt og svarte på nesten alt. Fikk 102 innlegg på 2 timer;)
Du er flink:-) eg prøver å lese meg fram no, men det er like før eg gir opp:p går unna her

Henger bak, rekker ikke ta igjen. Nå må jeg lage mat. Gærningene kommer snart hjem. Snakkes i 19-20 tiden:D

Lykke til i kveld ;)
Hehe

Kos deg med middag og gærninger ;)

Smaker det ren rømme da? Bruker kun rømme til fisk eller taco liksom :p
Neida! Du kjenner litt av rømmesmaken.. Men det smaker grøt :D Den til fjordland er faktisk ganske god.. Ikke den ferdige grøten, men den posen som du blander ut med rømme og melk :) Eller er det kanskje toro sin? Ja tror det er toro sin.

Får sove. Er det vondt så må jeg på do. Går mye på do. Eller så er det når jeg har spist. :( må jo ha mat :(
Selfølgelig må du ha mat! Uff :/ Håper det gir seg. Jeg har selv hatt smerter i magen i dag.. Rett ved sida av navlen. Tenkte selv at det kanskje var voksesmerter. Skikkelig ubehagelig. Håper det går over!

Neida! Du kjenner litt av rømmesmaken.. Men det smaker grøt :D Den til fjordland er faktisk ganske god.. Ikke den ferdige grøten, men den posen som du blander ut med rømme og melk :) Eller er det kanskje toro sin? Ja tror det er toro sin.
Okei :P Se om jeg husker det en eller annen dag da heller :)

Back
Topp