Sikkert ikke, men blit tlite skravling på meg siden forrige oppdatering.Ja, det syns jeg
Er vel ikke så lenge igjen til oppdatering nå..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert ikke, men blit tlite skravling på meg siden forrige oppdatering.Ja, det syns jeg
Er vel ikke så lenge igjen til oppdatering nå..![]()
Sikkert ikke, men blit tlite skravling på meg siden forrige oppdatering.
Jeg nærmer meg 500 håper jegHar nok ikke tatt deg igjen ihvertfall. Jeg har jo sovet inni de...men jeg er ihvertfall over 300![]()
Måtte rett ut på stua å hente den etter jeg kom ut av dusjenTa med deg tlf dahaha
Ja det var godt. Litt lei av dusjing, men det må vel gjøresGod dusj!
Jeg er kaaaanskje på 300.Har ikke vært på latsiden heller...
Har nok ikke tatt deg igjen ihvertfall. Jeg har jo sovet inni de...men jeg er ihvertfall over 300![]()
Måtte rett ut på stua å hente den etter jeg kom ut av dusjen![]()
Hjælp! Må sette inn støtet da skjønner jeg. Skal prøve å komme på 450 tilsammen idag. Men da må jeg skravle noe helt sykt!Jeg nærmer meg 500 håper jeg
Ja det må jo det om man ikke vil lukte vondtJa det var godt. Litt lei av dusjing, men det må vel gjøres![]()
Jeg er visst et stykke unna, så må nok skravles endel i kveldHjælp! Må sette inn støtet da skjønner jeg. Skal prøve å komme på 450 tilsammen idag. Men da må jeg skravle noe helt sykt!
Liker ikke å lukte vondt.Ja det må jo det om man ikke vil lukte vondt
Ja det var godt. Litt lei av dusjing, men det må vel gjøres![]()
Da må du skravle mye om du vil opp på 450Jeg er kaaaanskje på 300.
Jeg er visst et stykke unna, så må nok skravles endel i kveld
Ja, det må jeg. Da må jeg skravle til kl 0000 ogsåDa må du skravle mye om du vil opp på 450
Dopause før jeg starter!Får huske på å ikke gå på do da...
He he , det klarer duJa, det må jeg. Da må jeg skravle til kl 0000 også![]()
Dopause før jeg starter!
I kveld når det er litt flere folk her. Tipper rundt 19 jeg, for da skal poden se film å jeg skal se masterchefNå starter du da?