Molly miiiin! Så koselig å se deg her inne!!Uff skjønner deg godt. Liker ikke sykehus selv. Satser på at alt er i skjønneste orden <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Molly miiiin! Så koselig å se deg her inne!!Uff skjønner deg godt. Liker ikke sykehus selv. Satser på at alt er i skjønneste orden <3
Hihihi får gjøre det.... "Ååh jeg har hatt så sykt cravings på sylte i det siste" HINT HINT!!!!Kanskje du kan hinte litt?![]()
Det var det jeg saHihihi får gjøre det.... "Ååh jeg har hatt så sykt cravings på sylte i det siste" HINT HINT!!!!![]()
Ja du får gjøre det! Ei på jobben min var så slem i dag.. Hadde tatt med seg en stor kakemann og julebrus. Så urettferdigSatt å koste seg i pausen.
I lige måde snuppaMolly miiiin! Så koselig å se deg her inne!!
Lurte lenge på om jeg skulle ha sylteagurk eller rødbeter... Det ble førstnevnte!Det var min lunsj.. Brødskiver med leverpostei + rødbeterNamm
Haha tviler ikke!!Det var det jeg sa![]()
Skikkelig slemt !!!! Fikk smake en liten bit daBare en?
DET er slemt!!! Haha
Nå fikk jeg lyst på kakemann og...![]()
Jeppsi peppsi! Værre med bekkenetI lige måde snuppa![]()
<3 Alt bra med deg og snuppene?
![]()
Syltaakurg er også veldig godt til.. OG MAJONES!!Lurte lenge på om jeg skulle ha sylteagurk eller rødbeter... Det ble førstnevnte!
Det var fint gjortSkikkelig slemt !!!! Fikk smake en liten bit daPhew.
Uff :/ Teite bekkenet ditt.. Men du går fortsatt til fysio? Og hvordan går det med hjemmetreninga?Jeppsi peppsi! Værre med bekkenet![]()
Jaa <3 Jeg gav henne det blikket da, så hun følte nok hun måtte. HihihiDet var fint gjort![]()
Det der var skikkelig slitsomt. Kom meg nesten igjennom alt før jeg ga med...Og jeg 6 timer bak![]()
Blikket slår aldri feilJaa <3 Jeg gav henne det blikket da, så hun følte nok hun måtte. Hihihi![]()
Hva var slitsomt ?Det der var skikkelig slitsomt. Kom meg nesten igjennom alt før jeg ga med...
Datt litt bakpå innimellom i går jeg også, men ikke så langt som deg. Du må jo ha stukket av?Flink du er til å holde følge da![]()
Tror jeg må bake mine egne snartHeldig du![]()
I dag tidlig hang jeg 9 timer bak. Leste meg gjennom alt og svarte på nesten alt. Fikk 102 innlegg på 2 timerHva var slitsomt ?