***IKM UKE 42***

For første gang på lenge er jeg usikker på om el egentlig var i dag. Tok paracet på morningen pga skikkelig hodepine, så mulig det har dempet el-smertene. Hadde litt smerter på høyre side i dag.. Kjenner det av og på sånn smått nå også. Pleier å ha STERKE smerter i 2-3 timer på midt på el dagen. Har heller ikke har noe veldig med slim i forkant som jeg pleier Det var litt på mandag og litt i dag.

Beregnet el er i dag nemlig. Og jeg er stabil på syklusen... vanligvis ;)

Skjønner :) er i hvertfall stor forskjell fra i går og i dag. Så nå må det legges aksjer i kveld. Så får man bare vente å se hvordan testen er i morgen. Første gang jeg tester etter el også.
Hadde 1 el test igjen og den tok jeg i dag ;) får se om tr dukker opp. Hvis hun gjør det må jeg nok invitere i flere, men har vært regelmessig sterk test cd 14 og 15 nå så er vel kanskje unødvendig :D

Merket ingenting da jeg ble gravid sist, men det kan vel forandre seg. Merket kun litt sult og ømme bryster nærmere uke 7...
Det merkelige er at jeg ble så plutselig syk. Pleier liksom å komme snikende..
Så om jeg hadde el forrige uke, er vel ikm egentlig i uke 41:confused:
Hehe, ja er vel egentlig det :O men du holder deg vel her ? ;) Du må bytte ikm dag på meg, om du ikke har gjort det. Torsdag 16 istede sier vi :)

Hadde 1 el test igjen og den tok jeg i dag ;) får se om tr dukker opp. Hvis hun gjør det må jeg nok invitere i flere, men har vært regelmessig sterk test cd 14 og 15 nå så er vel kanskje unødvendig :D

Ja, da er det bare å vente å se da :) og håpe tr ikke dukker opp. Kjøpt en del el tester før denne pp. Så spent på hvordan testen er i morgen :)

Ja, da er det bare å vente å se da :) og håpe tr ikke dukker opp. Kjøpt en del el tester før denne pp. Så spent på hvordan testen er i morgen :)
Da får vi håpe den er kjempe positiv i morgen. :) selv om det kan være at den var positiv i dag. Tr får ikke komme denne mnd ;) skal bli babybooom.. :D

Kjekt å se så mange positive el- tester :) ingen tegn her. Maser med mange spørsmål, men jeg må nesten bare høre: hvordan kan jeg finne siste temp tatt med babyplan? Sova før jeg kom på å sjekke i morges.. Når jeg trykker den på kommer 36.50 opp, men det har det gjort i en uke nå og stemmer ikke med tidligere målinger. Noen som vet?

Edit: er cd 18 i dag. Det er jo alltid spennende å informere om :)
Jeg skummet bare resten av tråden, så mye mulig du allerede har fått et svar. Men jeg lurte på det samme da jeg fikk termometeret mitt :P Det er så enkelt som at du holder inne knappen for å få fram sist målte temp. Vet ikke hvorfor den 36,50 kommer jeg, den forvirrer jo bare :P

Da får vi håpe den er kjempe positiv i morgen. :) selv om det kan være at den var positiv i dag. Tr får ikke komme denne mnd ;) skal bli babybooom.. :D

Ja, kan jo hende den ikke blir sterkere heller. Hadde aldri trodd det skulle bli så spennende å teste etter el :p
Nei, hun er ikke velkommen! Kan bare holde seg borte. Hehe.

Jeg er egentlig superlei dustekroppen min som aldri kan gi meg noe som helst stabilitet. Gah!!! Håper jeg får noe hjelp hos gyn om to uker altså. Jeg venter i alle fall fortsatt på EL, og med normalt positiv test i tre dager og EL på siste dag med positiv eller første dag med negativ, begynner det å spøke for videre medlemskap i denne IKM-gruppa gitt. Men men, er et par dager igjen.
1412191752958.jpg

Jeg skummet bare resten av tråden, så mye mulig du allerede har fått et svar. Men jeg lurte på det samme da jeg fikk termometeret mitt :p Det er så enkelt som at du holder inne knappen for å få fram sist målte temp. Vet ikke hvorfor den 36,50 kommer jeg, den forvirrer jo bare :p
Takk! Hadde ikke fått annet svar:) kastet bruksanvisningen. Tenkte at så vanskelig kan det da ikke være å måle temp :rolleyes:

Hehe, ja er vel egentlig det :O men du holder deg vel her ? ;) Du må bytte ikm dag på meg, om du ikke har gjort det. Torsdag 16 istede sier vi :)

Ikke jeg som bytter... :o minico tror jeg det er ;) hehe
Holder meg her enn så lenge ;)

Gjett om :p gått å ventet på en positivt gravi test jeg men neids det var el testen som skulle bli positv til slutt xD

Ble ihvertfall noe positivt da :)
Blir spennende et par uke fremover nå :)

Nå begynner det å bli spennende :)

Her er det lyserosa slim og litt el-smerter i dag - jeg hadde beregna el lørdag eller søndag ut fra lengde på forrige syklus, men kanskje det blir litt før. Har aldri helt skjønt når slimet kommer ift el da..? Og forrige pp hadde jeg slim i 4-5 dager. Også har jeg nesten mer el-smerter enn menssmerter etter forrige svangerskap.

Nå begynner det å bli spennende :)

Her er det lyserosa slim og litt el-smerter i dag - jeg hadde beregna el lørdag eller søndag ut fra lengde på forrige syklus, men kanskje det blir litt før. Har aldri helt skjønt når slimet kommer ift el da..? Og forrige pp hadde jeg slim i 4-5 dager. Også har jeg nesten mer el-smerter enn menssmerter etter forrige svangerskap.
Det er jo ett godt tegn. Heier på deg :D her skal det jobbes i natt :) så må vente med humping til i morgen :)

Ferdig med EL-tester nå, da er det venting på annen type testing. Positiv CD 15, nesten positiv CD 16 og veldig negativ igjen i dag. LH-toppen er over hvert fall.

1412240057459.jpg

Ikke jeg som bytter... :eek: minico tror jeg det er ;) hehe
Holder meg her enn så lenge ;)
Ja, hehe, det var det ;) så bare noen m'er her og der i navnet ditt også :P

Back
Topp