Felles skravle 2015

Helt klart mye bedre enn ikke bra ja. Bare lei av å være syk, måtte gå fra kurset mitt pga det.. I tillegg en litt kjip samtale med mamma på tlf.
Uff, så kjedelig:( håpar det går seg til for deg! Du må vel snart bli frisk:-)

Jeg blir litt irritert. Vi har jo nettopp flyttet og var verken nett eller tv så ba mannen ta med dataen til foreldrene mine så jeg kunne laste ned noe. Kommer uten data og spurte hvor han hadde lett? Nei, han hadde bare kikka inn i boden og så den ikke. NEI VEL. Det er ikke og lete :p Den lå i den siste esken vi bærte inn og det står data utstyr på den. Dagens utbrudd :p

Jeg bør egentlig vaske klær....

Det bør jeg også, men vaskemaskina vår stoppa jo. Midt i en vask

Jeg som skulle vaske (og tromle) undertøy til ungene etter denne vasken her

Hvor små truser selger de på kiwi, tro? Mener at pierre robert begynner på ganske stort?

Jeg blir litt irritert. Vi har jo nettopp flyttet og var verken nett eller tv så ba mannen ta med dataen til foreldrene mine så jeg kunne laste ned noe. Kommer uten data og spurte hvor han hadde lett? Nei, han hadde bare kikka inn i boden og så den ikke. NEI VEL. Det er ikke og lete :p Den lå i den siste esken vi bærte inn og det står data utstyr på den. Dagens utbrudd :p
Mannfolk kan ikke lete :o

Det bør jeg også, men vaskemaskina vår stoppa jo. Midt i en vask

Jeg som skulle vaske (og tromle) undertøy til ungene etter denne vasken her

Hvor små truser selger de på kiwi, tro? Mener at pierre robert begynner på ganske stort?
Kjipern med maskin som stopper

Ikke jeg heller, men får jeg guttungen i seng på en time så jeg kan se ønskebarn, eller blir det å se opptaket, tro?

Mye avhenger av lillejenta, som sovna på sofaen trøtt som hun var, jeg tenker å bare bære henne i seng, men våkner hun tar det tid å legge henne...

Jeg er fryktelig trøtt på kvelden, så jeg tar opp ønskebarn, og følger delvis med på luksusfellen.
Vil heller se ønskebarn når jeg er litt mer våken

Jeg bør gå og finne menskoppen som jeg ikke husker hvor jeg la etter sist mens.

Ikke at jeg har FÅTT mens enda, men siden jeg altså egentlig bruker tøybind. Og vi har vaskemaskin som ikke vasker. Og jeg sitter og lurer på om vi kan få en ordning på å levere klær til mamma på morgenen, og hente tørre klær på ettermiddagen.... Da føler jeg ikke for å sende henne blodige tøybind...

Nå skal jeg spise kveldsmat :) Skravles :D Mormor har dekt på masse godt, beste kveldsmaten som finnes :D

Jeg bør gå og finne menskoppen som jeg ikke husker hvor jeg la etter sist mens.

Ikke at jeg har FÅTT mens enda, men siden jeg altså egentlig bruker tøybind. Og vi har vaskemaskin som ikke vasker. Og jeg sitter og lurer på om vi kan få en ordning på å levere klær til mamma på morgenen, og hente tørre klær på ettermiddagen.... Da føler jeg ikke for å sende henne blodige tøybind...

Det skjønner jeg, men er ikke du rett så mange dager over nå?
Har du testet igjen?

Back
Topp