Felles skravle 2015

Ja, det kom ganske fort her og men det har vært grått i hele dag! Da ville jeg putta de begge i en varm dusj og varmt badekar :)

Jepp, jeg planlegger det. De kommer vel om ca 10 minutter. Det har plaska i ca 20. Det blåser og regner MASSE

Det var meldt klokka seks. Det kom

Jeg har et levende minne om... jeg var ikke så lita, for jeg syklet hjem fra skolen, fra ungdomsskolen.

Det begynte å plaskregne, skikkelig, jeg hadde regnjakke, men ikke regnbukse med meg. Først ble bukselåret vått, det rant jo fra regnjakka. Så satt buksa fast i låret. Og det begynte å renne ned over leggen. Så badet tærene mine (det var ca 3 km å sykle totalt sett, helt når det begynte å regne husker jeg ikke, men jeg husker de bakken jeg syklet opp når tærene badet. Nesten hjemme!)

Vel hjemme sa mamma (hun er hjemmeværende, ufør) "Gå rett i dusjen du vennen min, og ta på deg varme klær. Jeg holder på å koke kakao!" :love7
Ja sånn var moren min og!
Håper og ønsker at mine barn skal ha slike minner de og. At de sitter som voksne og tenker slik tilbake på barndommen :)

Siste på lista har 8, så det gjør du glatt noe med i alle fall

Det skal jeg nok klare :)
Men burde nok kanskje ha *litt* mer enn 8

Jeg orker ikke gå og rydde vaskerommet.

Jeg vet jeg må. Jeg vet vi må ringe den telefonen

Men nå kom de våte gutta hjem

Helt klart mye bedre enn ikke bra ja. Bare lei av å være syk, måtte gå fra kurset mitt pga det.. I tillegg en litt kjip samtale med mamma på tlf.
Passe bra er jo definitivt bedre enn ikkje bra. Har du hatt ein slitsom dag eller? Sidan den berre er passe bra? :)

Vaskemaskin satt på ,kjøkken rydda.
Nå ligger jeg å ser på alle pakkene som burde vært pakket inn og lagt bort.

Samme som her. Pleier å gå bra. Hender det blir mer bv e strikking men det går fint :D strikker så tregt lell ;)

Trenger litt pause fra masketellinga, går i surr iblant! Holder på med et pledd så hver pinne tar sin tid. Lurt med avveksling så man ikke går lei :p

Skal dere se idol i kveld? :)

Back
Topp