Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Sjelden alvorlig heldigvisUff da, det var jo ikke bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjelden alvorlig heldigvisUff da, det var jo ikke bra
Det var da enda godtSjelden alvorlig heldigvis![]()
Bra det daSjelden alvorlig heldigvis![]()
Ja, det kom ganske fort her og men det har vært grått i hele dag! Da ville jeg putta de begge i en varm dusj og varmt badekar![]()
Ja sånn var moren min og!Jeg har et levende minne om... jeg var ikke så lita, for jeg syklet hjem fra skolen, fra ungdomsskolen.
Det begynte å plaskregne, skikkelig, jeg hadde regnjakke, men ikke regnbukse med meg. Først ble bukselåret vått, det rant jo fra regnjakka. Så satt buksa fast i låret. Og det begynte å renne ned over leggen. Så badet tærene mine (det var ca 3 km å sykle totalt sett, helt når det begynte å regne husker jeg ikke, men jeg husker de bakken jeg syklet opp når tærene badet. Nesten hjemme!)
Vel hjemme sa mamma (hun er hjemmeværende, ufør) "Gå rett i dusjen du vennen min, og ta på deg varme klær. Jeg holder på å koke kakao!"![]()
Dommen kommer i morgenAh sånn å forstå.
Siste på lista har 8, så det gjør du glatt noe med i alle fall
Det skal jeg nok klare
Men burde nok kanskje ha *litt* mer enn 8
Passe bra er jo definitivt bedre enn ikkje bra. Har du hatt ein slitsom dag eller? Sidan den berre er passe bra?Kult.!
Joda en passe bra dag![]()
Du klarer nok litt mer enn 8 også duDet skal jeg nok klare
Men burde nok kanskje ha *litt* mer enn 8
trenger vel ikke si det mange gange kanskje at jeg skal vaske klær..Jeg orker ikke gå og rydde vaskerommet.
Jeg vet jeg må. Jeg vet vi må ringe den telefonen
Men nå kom de våte gutta hjem
Jeg bør egentlig vaske klær....Jeg orker ikke gå og rydde vaskerommet.
Jeg vet jeg må. Jeg vet vi må ringe den telefonen
Men nå kom de våte gutta hjem
Passe bra er jo definitivt bedre enn ikkje bra. Har du hatt ein slitsom dag eller? Sidan den berre er passe bra?![]()
Hadde nok ikke skadet det, nei.
Vaskemaskin satt på ,kjøkken rydda.
Nå ligger jeg å ser på alle pakkene som burde vært pakket inn og lagt bort.
Samme som her. Pleier å gå bra. Hender det blir mer bv e strikking men det går fintstrikker så tregt lell
![]()
Mannen skulle rydde kjøkkenet senere, men jeg orket ikke å se på rotet...Flink ut er.
Jeg sitter bare i sofaen og pleier en hodepine.
Burde nok ha satt på en vaskemaskin selv.
Mannen rydder kjøkkenet etter at ungene er i seng
Mannen skulle rydde kjøkkenet senere, men jeg orket ikke å se på rotet...
God bedring , håper hodepinen forsvinner snart