Uff, så kjedeligHelt klart mye bedre enn ikke bra ja. Bare lei av å være syk, måtte gå fra kurset mitt pga det.. I tillegg en litt kjip samtale med mamma på tlf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så kjedeligHelt klart mye bedre enn ikke bra ja. Bare lei av å være syk, måtte gå fra kurset mitt pga det.. I tillegg en litt kjip samtale med mamma på tlf.
Skal dere se idol i kveld?![]()
Nei ikke i dag heller.Skal dere se idol i kveld?![]()
Det håper jeg hvertfall, ny tur til legen i morgen siden jeg fortsatt ikke er bra.Uff, så kjedelighåpar det går seg til for deg! Du må vel snart bli frisk
![]()
Jeg bør egentlig vaske klær....
Mannfolk kan ikke leteJeg blir litt irritert. Vi har jo nettopp flyttet og var verken nett eller tv så ba mannen ta med dataen til foreldrene mine så jeg kunne laste ned noe. Kommer uten data og spurte hvor han hadde lett? Nei, han hadde bare kikka inn i boden og så den ikke. NEI VEL. Det er ikke og leteDen lå i den siste esken vi bærte inn og det står data utstyr på den. Dagens utbrudd
![]()
Lykke til! Håpar han kan gjere deg friskDet håper jeg hvertfall, ny tur til legen i morgen siden jeg fortsatt ikke er bra.
Kjipern med maskin som stopperDet bør jeg også, men vaskemaskina vår stoppa jo. Midt i en vask
Jeg som skulle vaske (og tromle) undertøy til ungene etter denne vasken her
Hvor små truser selger de på kiwi, tro? Mener at pierre robert begynner på ganske stort?
Nei!!!
Satser på hun kan det jaLykke til! Håpar han kan gjere deg frisk![]()
Kjipern med maskin som stopper
Ikke jeg heller, men får jeg guttungen i seng på en time så jeg kan se ønskebarn, eller blir det å se opptaket, tro?
Mye avhenger av lillejenta, som sovna på sofaen trøtt som hun var, jeg tenker å bare bære henne i seng, men våkner hun tar det tid å legge henne...
Hverttfall ikke han herMannfolk kan ikke lete![]()
Snart masterchef!
Jeg bør gå og finne menskoppen som jeg ikke husker hvor jeg la etter sist mens.
Ikke at jeg har FÅTT mens enda, men siden jeg altså egentlig bruker tøybind. Og vi har vaskemaskin som ikke vasker. Og jeg sitter og lurer på om vi kan få en ordning på å levere klær til mamma på morgenen, og hente tørre klær på ettermiddagen.... Da føler jeg ikke for å sende henne blodige tøybind...
Usikker, får se etter første rundeJepp, hvem ryker ut i dag tro