Skravletråd!

Faktisk så holdt jeg på å begynne å grine av noe jeg leste, av alle ting. Kjente også at jeg var litt irritabel i kveld på min mor, og ikke sambo. Det var nytt.. Haha
 
Har og tenkt til å vente med å fortelle det til uke 12. Spesielt pga at jeg har to små gutter og vil ikke at de skal høre det før det er helt sikkert.
Men fortalte det til moren min på lørdag og angrer nesten litt på at jeg gjorde det. Følte graviditeten ble litt mer "sann" og virkelig når jeg hadde fortalt det, så nå er det enda vanskeligere og ikke si det til fler :)
 
Det verste er for min del, at jeg tror min mor mistenker det på meg allerede! Fikk ikke lov å bære noen kasser m bøker for henne. De måtte vi bære sammen! Og da jeg spurte om hvorfor bare smilte hun lurt! Æsj jeg som har så lyst å overraske henne
 
Jeg har jo så lyst til å fortelle foreldrene mine det, men om jeg mister spiren vil jeg ikke tenke på hvor lei seg de blir.. Jeg bare må holde ut så lenge jeg klarer, men mamma blir den første jeg ringer når alt er OK :p
 
Hi hi typisk mammaer :)
Ja, har nok sikkert litt sammenheng med at jeg var hos legen 3dg før ikm og skulle ha en antibiotika kur, (men fikk ikke starte på den før jeg visste om jeg var gravid eller ei) og der satt jo ho mor på venterommet (vi har samme lege og timen til min mor var flyttet) og lurte på om jeg fikk kur. Dum som jeg var svarte jeg at hun ville vente litt med å gi meg kuren. Mamma lurte seff på hvorfor, jeg svarte for det for jeg ble paff, så tok jeg meg sAmmen og sa at hun ville se om det gav seg., jeg så jo d at mamma ikke beit på den, men men...
 
Hei dere :) ny her og første gang jeg er gravid..
Jeg har fortalt det til min mor og søster, egentlig fordi det er personer jeg uansett ville snakka med hvia dette ikke skulle gå veien!
Men satser på alt går bra :)
 
Er det forresten noen andre enn meg som sliter med å konsentrere seg på jobb? :p

Jeg sitter bare å suser og leser om ting i forhold til graviditet og sånn.. Og dagene og tida går jo såååååå seint!!! :eek: :p
 
Er det forresten noen andre enn meg som sliter med å konsentrere seg på jobb? :p

Jeg sitter bare å suser og leser om ting i forhold til graviditet og sånn.. Og dagene og tida går jo såååååå seint!!! :eek: :p
Jeg er akkurat som deg;)
De siste månedene har gått så fort, men nå når jeg teller dager og uker så snegler jo tiden seg fremover, hehe:)
Gleder meg til siste uken i november, da når jeg 12 uker:D
 
Jeg er akkurat som deg;)
De siste månedene har gått så fort, men nå når jeg teller dager og uker så snegler jo tiden seg fremover, hehe:)
Gleder meg til siste uken i november, da når jeg 12 uker:D

Ja!! :D da når jeg uke 12 også!! Så da følger vi hverandre :)

Håper tida går litt fortere etterhvert :p men går sikkert fortere når det begynner å skje litt i magen ;)
 
Ja!! :D da når jeg uke 12 også!! Så da følger vi hverandre :)

Håper tida går litt fortere etterhvert :p men går sikkert fortere når det begynner å skje litt i magen ;)

Så gøy:)

Ja det går sikkert fortere etterhvert. Vi må bare bli ferdige med oktober og november, og desember går jo alltid fort, så da er vi plutselig i 2015:) Skal bli så utrolig godt å bli ferdig med de to neste månedene i hvertfall:D
 
Nå dumpet det 52 g-tester ned i postkassa. Jeg tok nok litt av når tr ikke dukket opp i tide. o_O

Hihi, jeg gjorde noe lignende. Kjæresten sa at "jammen du må jo ta hver dag likevel så vi vet det går bra" Gode intensjoner, men det er ikke heeelt så enkelt da.
 
Tiden går veldig tregt. Har akkurat vært igjennom 14uker, så syns det er fryktelig kjipt å gå igjennom det en gang til.. Denne gangen kjenner jeg at jeg har ikke behov for å si det til noen. Alle fikk vite det sist.
Heldigvis to uker til på Hawaii, ikke like stort fokus på graviditeten her og er heldigvis foreløpig i fin form :) men Sniker på forumet her når jeg har muligheten for det :p
 
Back
Topp