Felles skravle 2015

Oj, en fra da du var liten ja. :) Jeg får ikke arve min for den er til barnebarna hos besteforeldrene.

Vi fikk arve min, men det angret visst mamma på, så hun har kjøpt to stykker på finn etterpå, så de har dem til barnebarna...

Nå skal jeg og mannen se BBT fra tidligere i dag, så dere får ha det bra. Tv og armkrok. Verdens beste mann.

Det legges vel på konkurranseforumet, i tillegg til at både jeg og Lykkeliten ga deg linken da du spurte tidligerei dag, i alle fall jeg linket til tråden på Generell. Det legges ALLTID på Generell. Og somregel også på de ulike underforumene, termingruppene og fs, av den aktuelle moderator for gruppen

Beklager, fant ikke ut før et par minutter siden hvordan jeg kunne finne tilbake til siterer poster :/ altså "påminnelsesknappen" i margen Så takk igjen :)

Vi fikk arve min, men det angret visst mamma på, så hun har kjøpt to stykker på finn etterpå, så de har dem til barnebarna...

Nå skal jeg og mannen se BBT fra tidligere i dag, så dere får ha det bra. Tv og armkrok. Verdens beste mann.

Hehe.. Ja, men da har hun til barnebarna da!

Kos deg med BBT og armkrok! Det høres helt perfekt ut. :)

Min har ikke samme innstilling nei, enda jeg har vunnet både fin bok, og smykke og stelleveske. Han sier istedet: "Du er avhengig av babyverden!"
Min sier også det :p

Min sier også det :p

Hvis jeg sier: "Vent litt." Så sier han: "Skal du bare svare litt mer på Babyverden først", uansett hva jeg driver med. Hmm..

God morgen, så var det oktober

God morgen, ja! Plutselig oktober! 15 med over 2000 i september. Dette blir spennende! :D

God morgen jenter :) klare for dn ny skravle måned ? Nå blir det fort kniving om å holde seg innen topp 30 ;)

God morgen :)

Back
Topp