HahaHva skjedde med denne da?
3 forskjellige skrifttyper da eller?hmm..tror det er et spøkelse her inne eller noe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHva skjedde med denne da?
3 forskjellige skrifttyper da eller?hmm..tror det er et spøkelse her inne eller noe
![]()
HahaTrodde du hadde årna å triksa inne på pc ' n jeg. Ble imponert iallefall
![]()
HahaGjorde ingenting jeg...sitter og trykker på appen som vanlig![]()
Hahaforumspøkelse!
![]()
Det er jo fortsatt flere som har signatur fra app...Har Android. Kan jo være de har fjernet det kanskje.
Hvilken telefon har du?Fordi jeg vet ikke hvordan jeg får det til på appen???
Har det når jeg er innlogget på pc..
Merkelig...Det er jo fortsatt flere som har signatur fra app...
Slitsomt for hodet mente jeghåper det ordner seg. Veldig greit å vite hva man skal etter permisjon liksom.
Mye mulig... Har ingen oppdateringer som ikke er utført på telefonen hvertfall.Merkelig...
Kanskje appen må oppdateres?
Mye mulig... Har ingen oppdateringer som ikke er utført på telefonen hvertfall.
Her er min lille glede i dag. Elsker denne kaféen. Hver gang hu som eier kafeen er på jobb blir der alltid en liten hilsen på latten. <3Jepp, det er de viktige tingene
Fuck Spa liksom![]()
Ikke jeg heller.Mye mulig... Har ingen oppdateringer som ikke er utført på telefonen hvertfall.
Ja, tror nok det var lurtHaha, kanskje greit å la være da ja![]()
Det nye....Scandic Lerkendal??Jeg bor der ja
Hvilket hotell skal du bo på? Om du vet det..
Ooooo, fancy! Ikke vært der endaDet nye....Scandic Lerkendal??![]()
Både Android og IPhoneHvilken telefon har du?
Hvilken kafe er det da?Her er min lille glede i dag. Elsker denne kaféen. Hver gang hu som eier kafeen er på jobb blir der alltid en liten hilsen på latten. <3
Ååh...så koseligGlemte bilde.Vis vedlegget 80381
Ja, det er visst detOoooo, fancy! Ikke vært der endamen det er fryktelig høyt da!