Skravletråd :)

Det skal jo være en god begrunnelse for oppsigelse da, og man får vel heller ikke automatisk aap ;) Det holder ikke med å si pga sykdom, men må nok begrunnes i forhold til tilrettelegging osv. Kan jo være at dette er vanskelig også, for at det ikke skal bli oppfattet som veldig negativt.

Er nok ikke bare bare å skrive en oppsigelse vil jeg tro, med mindre sjefen er en kald drittsekk, noe jeg ikke får inntrykk av i denne situasjonen :)
Jeg er bare litt dramatisk av meg :p har selv jobbet med folk som rett og slett fikk sparken når de hadde vært sykemeldt i 1 år. Og da hadde de faktisk jobbet veldig redusert i tillegg. Det var ikke noe gøy...

Jo har lute maling å foreta meg. Men det har blåst filler her den siste tiden. Håpe det vil roe seg denne uka så jeg får gjort det

Har blåst noe forferdelig her og. Børsta muren min om lørdag, og følte jeg fikk halvparten av det inn i trynet...haha :D
Kanskje en sammenheng med at jeg har blitt syk? :p

God dag:D

Planene framover er jobb og familie...og skal på seminar til Trondheim i oktober:D

2000 innlegg er en god plan! Jeg heier på deg:D
Gratulerer med hus og lykke til med flytting!
Takk for det :)
Trondheim er verdens beste by å bo i, hihi :) mulig jeg er litt inhabil da:p

Må jo ha meg stelleveske kan du skjønne :D

Jeg er bare litt dramatisk av meg :p har selv jobbet med folk som rett og slett fikk sparken når de hadde vært sykemeldt i 1 år. Og da hadde de faktisk jobbet veldig redusert i tillegg. Det var ikke noe gøy...

Skjønner den :)

Har blåst noe forferdelig her og. Børsta muren min om lørdag, og følte jeg fikk halvparten av det inn i trynet...haha :D
Kanskje en sammenheng med at jeg har blitt syk? :p
Ikke umulig det nei :)

Da er det vel fjernet da... :( overlever jeg altså :)

Når jeg tenker meg om så er det vel ikke så mange det står noe hos lenger? Til å begynne med stod det jo "sent from" og type tlf, om man ikke hadde lagt inn noe selv.

Klarer meg helt fint jeg og. Har ikke tenkt noe over det før Huleboer nevnte det nå ;)

Når jeg tenker meg om så er det vel ikke så mange det står noe hos lenger? Til å begynne med stod det jo "sent from" og type tlf, om man ikke hadde lagt inn noe selv.

Klarer meg helt fint jeg og. Har ikke tenkt noe over det før Huleboer nevnte det nå ;)
Jeg skulle skrive inn gravid-ukene mine for en stund siden, men det funka dårlig :p og ja, ser ikke noen fler spm har det.

Bor du der??:D
Aldri vært der før jeg....:)

Stelleveske hadde vært supert, ja:D
Jeg bor der ja:)
Hvilket hotell skal du bo på? Om du vet det..

Hva skjedde med denne da?
3 forskjellige skrifttyper da eller? :o hmm..tror det er et spøkelse her inne eller noe :p

Back
Topp