***IKM UKE 42***

Oi:) den var positiv ja :) jeg bruker digital EL-tester jeg, fordi jeg ikke stolte på de vanlige testene... Syntes de var vanskelig å tyde når jeg hadde EL.. Men de digitale er greie de, svindyre er de absolutt! Ser de har kommet med en ny digital test nå, som kan markere de 4 mest fruktbare dagene i stede for de 2 som de jeg bruker. Er det noen som har prøvd disse??

masse lykke til med testing og prøving Romi :)

De fleste får jo bare én topp med LH per syklus, så om man ikke er helt sikker på akkurat hvilken test som er positiv når man bruker sånne strimler, så kan man legge dem ved siden av hverandre og se ganske greit når LH-toppen var. :) Jeg synes ikke det er vits i å bruke penger på dyre EL-tester, da ville jeg heller anbefalt temping (130 kr for termometer, that's it). :)

Du gjør selvfølgelig akkurat det som føles greit for deg da. :)

Her kan du se hva jeg mener med at det er "nokså enkelt å se" når man legger testene fra hver dag ved siden av hverandre. Og har man da lagt inn aksjer annenhver dag i denne perioden så kan man trygt begynne å telle ned til g-testing;

imageuploadedbybv-forum1379495895-938665-jpg.31383

testene-jpg.34063
imageuploadedbybv-forum1396032502-328936-jpg.55335

hvor kjøper dere el-tester og g-tester? jeg har bestilt på billige tester.dk og lavpristest.no

På billig-tester.dk. :) Det er jo billigst når man bare får lagt inn norsk adresse og får bort den danske momsen på prisoversiktene. Og om man holder seg under 200 kr så slipper man toll. Jeg kjøpte 30 g-tester for 155 kr sist. Og noen ganger har jeg kjøpt pakker med 21 EL-tester og 5 g-tester.

jeg har bestilt for over 200kr og aldri måtte betalt toll på varene. Men det er kanskje en risikosport å gjøre, får plutselig regning med toll på :P

jeg har bestilt for over 200kr og aldri måtte betalt toll på varene. Men det er kanskje en risikosport å gjøre, får plutselig regning med toll på :p

Ja, det er jo bare tilfeldig. Men det er jo ikke noe poeng i å bestille for mer enn 200 kr? Ingen av pakkene deres koster mer enn 200 kr, så det er jo bare å bestille hver for seg? :) Det har jeg alltid gjort når jeg skal ha flere ting på en gang.

Det er også billig med termometer med 2 desimaler fra den danske siden, om man vil tempe.

Bittelitt sterkere EL-test i dag enn i går. Det er et godt tegn. Og lav temp, men ingen andre tegn til EL riktig enda. Det er nok noen dager til enda her, CD 13 i dag (nederste testen). :)

tapatalk_1411912837563.jpeg

På cd 16 tror jeg da jeg regner ifra begynte å spotte. Cd 14-15 fra da det kom mer enn bare spotting.

Håper bare jeg ikke har hatt el. Hadde litt smerter for et par dager siden men ingen slim.

Får håpe den blir sterkere for hver dag nå da :)

Ja, får håpe på det. Blir spennende å se. Sist syklus var på 30-31 dager.

Ønsker deg masse lykke til og håper EL kommer snart :)

Her er jeg på cd20 i dag, og såvidt jeg vet ingen el foreløpig. Men hadde en ganske sterk test på tirsdag da, men dårlig med tempøkning...
37 i dag tidlig, men er ikke i form da så tror nok det kan være derfor

Oi:) den var positiv ja :) jeg bruker digital EL-tester jeg, fordi jeg ikke stolte på de vanlige testene... Syntes de var vanskelig å tyde når jeg hadde EL.. Men de digitale er greie de, svindyre er de absolutt! Ser de har kommet med en ny digital test nå, som kan markere de 4 mest fruktbare dagene i stede for de 2 som de jeg bruker. Er det noen som har prøvd disse??

masse lykke til med testing og prøving Romi :)
takk snille du :) denne pp må det vell være vår tur ;)

Ønsker deg masse lykke til og håper EL kommer snart :)

Her er jeg på cd20 i dag, og såvidt jeg vet ingen el foreløpig. Men hadde en ganske sterk test på tirsdag da, men dårlig med tempøkning...
37 i dag tidlig, men er ikke i form da så tror nok det kan være derfor

Tusen takk :) håper den er rett rundt hjørnet. Vurderer å legge inn aksjer i kveld men er så sliten :p hehe. Og testen var jo ikke positiv selvom jeg tok den sent.

Ja, det kan nok spille inn på temp. Har du lange sykluser? Du får ha masse lykke til du også :)

Tusen takk :) håper den er rett rundt hjørnet. Vurderer å legge inn aksjer i kveld men er så sliten :p hehe. Og testen var jo ikke positiv selvom jeg tok den sent.

Ja, det kan nok spille inn på temp. Har du lange sykluser? Du får ha masse lykke til du også :)

Fysiske formen kommer først her. Skulle lagt inn noen aksjer jeg og, men er så potte tett og trynet sprenger. Så da blir det dårlig med det i kveld her :p

Før SA hadde jeg stabile sykluser på 35 dager, men aldri testet etter EL så vet jo ikke hvor stabil den har vært inni der da ;)
Kjedelig med lange sykluser når man vil bli gravid :p

Fysiske formen kommer først her. Skulle lagt inn noen aksjer jeg og, men er så potte tett og trynet sprenger. Så da blir det dårlig med det i kveld her :p

Før SA hadde jeg stabile sykluser på 35 dager, men aldri testet etter EL så vet jo ikke hvor stabil den har vært inni der da ;)
Kjedelig med lange sykluser når man vil bli gravid :p

Ja, tror vi dropper i kveld og satser på morgen i stedet. Sofaen fristet mye mer :) ja, greit å vente til formen er på plass igjen. Håper du blir frisk snart :)
Synd å høre om SA da og at neste spire sitter hele veien.
Ja, det må være utrolig kjedelig. Syns rundt 30 er greit jeg. Men er i pp2 nå etter pilleslutt så håper syklusen holder seg stabil :)

Ja, tror vi dropper i kveld og satser på morgen i stedet. Sofaen fristet mye mer :) ja, greit å vente til formen er på plass igjen. Håper du blir frisk snart :)
Synd å høre om SA da og at neste spire sitter hele veien.
Ja, det må være utrolig kjedelig. Syns rundt 30 er greit jeg. Men er i pp2 nå etter pilleslutt så håper syklusen holder seg stabil :)

Krysser fingre og tær for alt :)

30 høres bedre ut ja. Hehe
Min stabiliserte seg på 35 dager med en gang jeg sluttet, så det er vel bedre det en veldig ustabilt tenker jeg :)
Får håpe syklusen din forblir stabil også ;)
Hadde vært koselig å hoppe inn i et terminforum snart :D

Krysser fingre og tær for alt :)

30 høres bedre ut ja. Hehe
Min stabiliserte seg på 35 dager med en gang jeg sluttet, så det er vel bedre det en veldig ustabilt tenker jeg :)
Får håpe syklusen din forblir stabil også ;)
Hadde vært koselig å hoppe inn i et terminforum snart :D

Ja, det hadde vært veldig hyggelig :) jeg vil ikke ha ustabil syklus, mye bedre å vite antall dager osv :) blir spennende tid framover nå.

Er avslappet fra mensen og til jeg skal ha el. Også mer rastløs og spent etter det. Var ihvertfall det forrige syklus men da var jo alt nytt :)

Ja, det hadde vært veldig hyggelig :) jeg vil ikke ha ustabil syklus, mye bedre å vite antall dager osv :) blir spennende tid framover nå.

Er avslappet fra mensen og til jeg skal ha el. Også mer rastløs og spent etter det. Var ihvertfall det forrige syklus men da var jo alt nytt :)

Kjenner til det.
Men den mnd jeg ble gravid hadde jeg gitt opp håpet litt egentlig da også hadde jeg mye annet å tenke på med taekwondogradering osv, så det er vel kanskje noe i det som sies at man ikke skal "stresse" med det ;)

Kjenner til det.
Men den mnd jeg ble gravid hadde jeg gitt opp håpet litt egentlig da også hadde jeg mye annet å tenke på med taekwondogradering osv, så det er vel kanskje noe i det som sies at man ikke skal "stresse" med det ;)

Har dere prøvd lenge? Ja, tror ikke det hjelper å stresse med det. Er jo tross alt mye som skal stemme og ingenting vi har kontroll over. Utenom å ha sex annenhver dag :p skal bli spennende å se hvordan det funker å teste etter EL. Spess på jobben.

Back
Topp