Skravletråd :)

Har hatt det ofte etter at jeg ble gravid, så er nok derfor. Sleit med det før graviditeten også, og nå er det veldig forsterket. Bruce almighty er på nrk3 nå :) den er jo litt artig.

Håper det blir bedre igjen snart da. Når har du termin ?
Ville se noe jeg ikke har sett før ;)

Der har jeg ikke noe å komme med. Gir deg en oppdatering når jeg blir gravid ;) hehe
Hadde kjempeplaner om å være supersprek når jeg ble gravid igjen, men det funka dårlig :)
Har dere prøvd lenge eller?

Hadde kjempeplaner om å være supersprek når jeg ble gravid igjen, men det funka dårlig :)
Har dere prøvd lenge eller?

Slutta på pilla i mars 2013 og har blitt gravid en gang. Mistet 1. August :(
Mannen er mer med på det nå da, så blir vel mer aktivt prøving fremover ;)

Slutta på pilla i mars 2013 og har blitt gravid en gang. Mistet 1. August :(
Mannen er mer med på det nå da, så blir vel mer aktivt prøving fremover ;)
Uff så trist da. Men bra mannen er med også :) bruker å hjelpe litt ;)
Her tok det laaang tid før nr 2 satt :) men så ble det når det passet best på alle mulige måter. Var litt sånn, ikke så viktig denne mnd for da blir det termin i desember :p

Håper det blir bedre igjen snart da. Når har du termin ?
Ville se noe jeg ikke har sett før ;)

Ikke før i mai så enda veldig tidlig. Dersom alle disse symptomene gjør at alt står bra til i magen så er de vel egentlig hjertelig velkommen, så får mannen stille opp og hjelpe :-)
Jeg ser så lite filmer så er veldig dårlig på det, er mer seriemenneske. Har alltid lyst til å vite hva som skjer når filmen er ferdig haha. Fant du noe å se? Lørdager er ukens kjedeligste tv-dag.

Uff så trist da. Men bra mannen er med også :) bruker å hjelpe litt ;)
Her tok det laaang tid før nr 2 satt :) men så ble det når det passet best på alle mulige måter. Var litt sånn, ikke så viktig denne mnd for da blir det termin i desember :p

Følte det hadde vært perfekt å få en i mars, men man kan dessverre ikke få det som man vil alltid.

Så bra når det klaffer på et bra tidspunkt da :D

Følte det hadde vært perfekt å få en i mars, men man kan dessverre ikke få det som man vil alltid.

Så bra når det klaffer på et bra tidspunkt da :D
Hver mnd er perfekt for en baby :) bare så synd alt styret med barnehage skal ødelegge sånn...

Ikke før i mai så enda veldig tidlig. Dersom alle disse symptomene gjør at alt står bra til i magen så er de vel egentlig hjertelig velkommen, så får mannen stille opp og hjelpe :-)
Jeg ser så lite filmer så er veldig dårlig på det, er mer seriemenneske. Har alltid lyst til å vite hva som skjer når filmen er ferdig haha. Fant du noe å se? Lørdager er ukens kjedeligste tv-dag.

Koselig med maibaby da :) Har dere noen fra før eller?

Her sees både serier og filmer :p
Satt på en eller annen film ;)

Går og legger meg jeg, og håper jeg er frisk i morgen så jeg kan bake kake :)
Sov godt ;)

Nei, dette er først barn for oss og første barnebarn for begge våres foreldre, så ganske så stas :-D har dere noen? Leste at du hadde mistet i aug, det er aldri noe hyggelig, men må jo bare "get back on the horse". Jeg har tidlig ul neste mandag. Syns tiden går så treeeegt, så jeg har store planer om å ringe hver dag for å spørre om avbestillinger. Vil bare høre om alt er ok. Nå ser jeg reprise av Big Bang for n'te gang. Slutter aldri å le haha

Går og legger meg jeg, og håper jeg er frisk i morgen så jeg kan bake kake :)
Sov godt ;)

Natta natta, og god bedring :-) send ett virtuelt kakestykke om du får bakt da. Mmmm

Det er sant.
Har en søster som var borte fra ungen sin en uke i sommer for første gang. Hun klarer så vidt en helg...:p han blir 12 nå i oktober :D
Tror ikke han har noe imot det da ;)
Hehe:p vet det er mange som synes det er ille å være borte fra barna... For meg har det alltid gått greit:)

Back
Topp