Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, dette er først barn for oss og første barnebarn for begge våres foreldre, så ganske så stas :-D har dere noen? Leste at du hadde mistet i aug, det er aldri noe hyggelig, men må jo bare "get back on the horse". Jeg har tidlig ul neste mandag. Syns tiden går så treeeegt, så jeg har store planer om å ringe hver dag for å spørre om avbestillinger. Vil bare høre om alt er ok. Nå ser jeg reprise av Big Bang for n'te gang. Slutter aldri å le haha
Natta natta, og god bedringsend ett virtuelt kakestykke om du får bakt da. Mmmm
Hehevet det er mange som synes det er ille å være borte fra barna... For meg har det alltid gått greit
![]()
Næ....spørs hvem av oss du møter påjeg er ikke streng, mens andre er totalt firkantet!
![]()
Håper du får en fin natt og våkner frisk![]()
Skal straks legge meg jeg også. Sov godt og god bedring![]()
Gooood morgon allehadde ingen helgeplanar, men klarte visst å fylle laurdagen likevel. Hadde jo knapt tid til BV
men det er vel kanskje sunt av og til? Hehe. Håpar alle får ein finfin dag
![]()
Hadde ein veldig koselig kveld. Fikk lagt tutta tidlig, såg film med mannen, og var i seng 20.30. Aldeles nydeligGreit med en pause innimellom tror jeg
Håper du hadde en koselig kveld og god natt![]()
Mmm, kake! Til meg?God morgen!
Håper du har fått sove godt i natt
Nå skal jeg bake kake![]()
Hadde ein veldig koselig kveld. Fikk lagt tutta tidlig, såg film med mannen, og var i seng 20.30. Aldeles nydeligdå var det på ein måte greitt å stå opp 06.00 på søndag morgon
![]()
God morgenGod morgen!
Håper du har fått sove godt i natt
Nå skal jeg bake kake![]()
Me såg "The other woman". Heilt grei film egentlig, men ikkje den beste eg har settJa, da har du jo fått sove noen timer da
Hvilken film så dere?
God morgen
Natta var ok den.
Hvilken kake skal du bake?
JessHvis du kommer, så skal du få smakehehe