Skravletråd :)

God natt fra meg :)

Gooood morgon alle:D hadde ingen helgeplanar, men klarte visst å fylle laurdagen likevel. Hadde jo knapt tid til BV:p men det er vel kanskje sunt av og til? Hehe. Håpar alle får ein finfin dag:D

Nei, dette er først barn for oss og første barnebarn for begge våres foreldre, så ganske så stas :-D har dere noen? Leste at du hadde mistet i aug, det er aldri noe hyggelig, men må jo bare "get back on the horse". Jeg har tidlig ul neste mandag. Syns tiden går så treeeegt, så jeg har store planer om å ringe hver dag for å spørre om avbestillinger. Vil bare høre om alt er ok. Nå ser jeg reprise av Big Bang for n'te gang. Slutter aldri å le haha

Da blir det jo ekstra stas kan jeg tenke meg :)
Blir første for oss også etterhvert, og første barnebarn for svigers. Søstra mi har en på 12 :)
Ikke noe gøy å miste nei, men etter å ha prøvd så lenge uten å bli gravid fikk jeg litt ny glød siden jeg hadde gitt opp litt. Nå vet jeg at jeg kan bli det ihvertfall ;)
Blir nok beroligende med ul da ;) du får gi en oppdatering når du har vært der :D

Big Bang er artig, men orker ikke altfor mange episoder etter hverandre ;)

Natta natta, og god bedring :-) send ett virtuelt kakestykke om du får bakt da. Mmmm

God morgen :)
Takktakk :D
Tenkte jeg skulle begynne på kaka nå snart, så jeg skal sende et stykke jeg ;) hehe

Hehe:p vet det er mange som synes det er ille å være borte fra barna... For meg har det alltid gått greit:)

Jeg har troa på at det er sunt å være litt borte fra hverandre innimellom, både for barna og foreldrene ;)
De trenger vel å få litt innspill fra andre også ;)

Næ....spørs hvem av oss du møter på:p jeg er ikke streng, mens andre er totalt firkantet!:rolleyes:

Er noen som alltid skal følge boka til punkt og prikke vel? :p hehe

Husker jeg ble stoppet en gang på danskebåten, og de tittet rart på meg: "har du ikke mer?" Haha
Hadde kun kjøpt en flaske med sprit... tror de ble litt skuffa :p

Håper du får en fin natt og våkner frisk:D

Våknet ikke frisk, men håper det kommer seg utover dagen ;)

Håper du hadde en grei natt på jobb ;)

Gooood morgon alle:D hadde ingen helgeplanar, men klarte visst å fylle laurdagen likevel. Hadde jo knapt tid til BV:p men det er vel kanskje sunt av og til? Hehe. Håpar alle får ein finfin dag:D

Greit med en pause innimellom tror jeg ;)
Håper du hadde en koselig kveld og god natt :)

Greit med en pause innimellom tror jeg ;)
Håper du hadde en koselig kveld og god natt :)
Hadde ein veldig koselig kveld. Fikk lagt tutta tidlig, såg film med mannen, og var i seng 20.30. Aldeles nydelig:p då var det på ein måte greitt å stå opp 06.00 på søndag morgon:-)

Hadde ein veldig koselig kveld. Fikk lagt tutta tidlig, såg film med mannen, og var i seng 20.30. Aldeles nydelig:p då var det på ein måte greitt å stå opp 06.00 på søndag morgon:-)

Ja, da har du jo fått sove noen timer da ;)
Hvilken film så dere?

Back
Topp