Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Type film da?
Hva som helst egentlig. Prøver fortsatt på å finne en bra grøsser da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Type film da?
Har du sett the Conjuring?Hva som helst egentlig. Prøver fortsatt på å finne en bra grøsser da![]()
Har du sett the Conjuring?
Uff... Den synes jeg var forferdelig skummel! Måtte skru av lyden innimellomJaen av de bedre, men jeg tror rett og slett problemet mitt er at jeg ikke tror på det...
![]()
Uff... Den synes jeg var forferdelig skummel! Måtte skru av lyden innimellom![]()
Jeg googla grøsser filmer og kom inn på filmarkivet. Var noe der da.Jeg burde kanskje gi opp, og heller se noe drama eller noe istedet
Hahaha
Jeg googla grøsser filmer og kom inn på filmarkivet. Var noe der da.
Har selv sett etter noen, er kanskje noen på netflix jeg skal vurdere.
Den lasta jeg ned for maaange år siden, så den aldriTakk for tipssatt på the new daughter, så får vi se hva den bringer
hehe
Er på netflix..
Den lasta jeg ned for maaange år siden, så den aldrivurderte den idag, men var så dårlig med stjerner. Få hør da
![]()
Bryr meg ikke om stjernene, men det har du vel skjøntDerfor det er greit å se den, siden mannen alltid sjekker stjernenehaha
Foreløpig dramahehe
Bryr meg ikke om stjernene, men det har du vel skjønt![]()
Æsj! Typisk nå på høsten... Kan være forbigående daJa, alle har jo forskjellig smak, så det kan godt hende man liker en med to stjerner brått og![]()
Huff, tror jeg begynner å bli syk her og jeg![]()
Æsj! Typisk nå på høsten... Kan være forbigående da
Nå må jo jeg også finne meg en film etterhvert![]()
Sofaen full med 3 voksne og 3 kidsHuff ja, men det kom liksom sånn plutselig i stad.. hmm...
Kan være kombinasjon av høst og jobbing ute
Er du alene nå eller?![]()
Sofaen full med 3 voksne og 3 kidsjeg ligger på halve sofaen
![]()
De tørr ikke si noe, hahaHehe, deilig da. Hva sier de andre til det da ?![]()
De tørr ikke si noe, hahaneida, brukte kanskje 1/3 da...
Nå skal de dra og Ronja skal legge seg så da blir det bare 2. Og jeg skal ta frem sjokoladen min
Skjedd noe på filmen da?
Hva er det???Det skal jeg gjøre. Prøver å jobbe litt i AutoCAD, men kjenner det går tregt siden det er så lenge siden![]()
Deilig med litt tid for seg selvBra du klarer det da![]()