Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Titter innom før jobb![]()
Når begynner du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter innom før jobb![]()
Må holde meg hjemme fra jobb, men ellers går det greit uten bil
Håper du får en fin vaktTitter innom før jobb![]()
Muligens, men kjedelig likevelKanskje like greit å holde seg hjemme når det er sånn?![]()
Det er det aldriTakk for det
Syyykt deilig
Ikke noe deilig å stå opp på morran da...![]()
Det er det aldriDet er et slit! Iallefall nå, haha
jeg må rulle ut av senga. Sikkert et morsomt syn!
Altfor lenge! Er 28 uker, termin 17.des. Men synes jeg er så himla stor! Får se imårra på symf.målinga.Det er sant
Hahaha
Lenge har du igjen da?
Bare littegrannUtålmodig sjel? Hehe![]()
Bekkenløsninge er pytonAltfor lenge! Er 28 uker, termin 17.des. Men synes jeg er så himla stor! Får se imårra på symf.målinga.
Hadde vært så mye bedre uten bekkenløsningmen man skal vel ikke klage!
Forferdelig! Trodde det skulle holde seg litt stabilt nå når jeg er sykmeldt, men det blir bare værre. Også skal man f*** meg slite med det etter fødsel også. Det er så urettferdigBekkenløsninge er pyton
Jeg sliter med det fortsatt , 8 år siden fødsel..Forferdelig! Trodde det skulle holde seg litt stabilt nå når jeg er sykmeldt, men det blir bare værre. Også skal man f*** meg slite med det etter fødsel også. Det er så urettferdig![]()
Vet akkurat hvordan du har det. Fødte i 2010 og kjente det godt hele veien. Med en gang jeg ble gravid i mars i år skjønte jeg at jeg var det pga bekkenet. Skal ikke være sånnJeg sliter med det fortsatt , 8 år siden fødsel..
Altfor lenge! Er 28 uker, termin 17.des. Men synes jeg er så himla stor! Får se imårra på symf.målinga.
Hadde vært så mye bedre uten bekkenløsningmen man skal vel ikke klage!
Bare littegrann
Men føler jeg klager noe så veldig. Har vondt HELE tiden, uansett hva jeg gjør. Blir et helvette å føde! Gruer meg.Bekkenløsning kan man klage litt på syns jeg.
Er noe herk å gå med så vondt
Har ikke vært borti det i forbindelse med svangerskap, men har slitt med hofter og rygg i mange år og det er ikke noe gøy!
Blir en del bil og gåing jaSånne balansebrett husker jeg jeg holdt på med og. De er slitsomme for mer enn foten fant jeg ut.. hehe
Og balanseputer..
Ikke så dumt av deg å sende en klage nei. De bør få vite om sånt
Postbud ja..kjører du mye bil da eller? + en del gåing vil jeg tro
Kjekt å ha foten i orden da
Lurer på å sjekke litt sånne hobbybutikker f.eks. akkurat nå savner jeg nesten den gamle jobben min på Esso. Da hadde jeg ihvertfall noen å snakke med innimellom![]()
Jeg sliter med det fortsatt , 8 år siden fødsel..
Sist gang sleit jeg fryktelig med halebeinet og litt inni venstre rumpe ball.Hvordan kjennes det ut egentlig? Hvor har dere vondt?
Jeg har tidligere fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kommer til å slite med det pga skjeve hofter osv. Og utfra hva jeg har lest på symptomer har jeg vært der allerede før graviditet![]()
Ja du må glede deg til det kommer mage. Første tida blir man skikkelig utålmodigGår fort dit da.gleder meg til jeg kanskje får mage
Bekkenløsning kan man klage litt på syns jeg.
Er noe herk å gå med så vondt
Har ikke vært borti det i forbindelse med svangerskap, men har slitt med hofter og rygg i mange år og det er ikke noe gøy!