Skravletråd :)

Takk for det :)
Syyykt deilig :D
Ikke noe deilig å stå opp på morran da... :p
Det er det aldri :p Det er et slit! Iallefall nå, haha:D jeg må rulle ut av senga. Sikkert et morsomt syn!

Det er sant :)
Hahaha :)
Lenge har du igjen da?
Altfor lenge! Er 28 uker, termin 17.des. Men synes jeg er så himla stor! Får se imårra på symf.målinga.
Hadde vært så mye bedre uten bekkenløsning :p men man skal vel ikke klage!

Bekkenløsninge er pyton
Forferdelig! Trodde det skulle holde seg litt stabilt nå når jeg er sykmeldt, men det blir bare værre. Også skal man f*** meg slite med det etter fødsel også. Det er så urettferdig :mad:

Jeg sliter med det fortsatt , 8 år siden fødsel..
Vet akkurat hvordan du har det. Fødte i 2010 og kjente det godt hele veien. Med en gang jeg ble gravid i mars i år skjønte jeg at jeg var det pga bekkenet. Skal ikke være sånn :( det som var så kjipt var at jeg endelig nesten ikke kjente noe til bekkenet, så ble jeg gravid, haha
Gleder meg til å begynne å trene litt igjen etter fødsel og forhåpentligvis blir bekkenet slik det var før jeg ble gravid. Skal klare meg fint med pittelitt bekkenløsning :) det er jo en drøm!

Altfor lenge! Er 28 uker, termin 17.des. Men synes jeg er så himla stor! Får se imårra på symf.målinga.
Hadde vært så mye bedre uten bekkenløsning :p men man skal vel ikke klage!

Går fort dit da.gleder meg til jeg kanskje får mage :D
Bekkenløsning kan man klage litt på syns jeg.
Er noe herk å gå med så vondt :(
Har ikke vært borti det i forbindelse med svangerskap, men har slitt med hofter og rygg i mange år og det er ikke noe gøy!

Bare littegrann

Kjenner til det.. :p
Du får gjøre litt husarbeid eller noe da vettu, om du orker ;)
Men det er jo ikke noe gøy uansett...hehe

Hvordan er formen nå da?

Har ikke vært borti det i forbindelse med svangerskap, men har slitt med hofter og rygg i mange år og det er ikke noe gøy!
Men føler jeg klager noe så veldig. Har vondt HELE tiden, uansett hva jeg gjør. Blir et helvette å føde! Gruer meg.
Rygg er vel noe av det værste, huff! Vet du hva det er da?

Sånne balansebrett husker jeg jeg holdt på med og. De er slitsomme for mer enn foten fant jeg ut.. hehe :p
Og balanseputer..

Ikke så dumt av deg å sende en klage nei. De bør få vite om sånt :)

Postbud ja..kjører du mye bil da eller? + en del gåing vil jeg tro ;)
Kjekt å ha foten i orden da :D

Lurer på å sjekke litt sånne hobbybutikker f.eks. akkurat nå savner jeg nesten den gamle jobben min på Esso. Da hadde jeg ihvertfall noen å snakke med innimellom :D
Blir en del bil og gåing ja :p Mer løping og med mye tungt i arma :p

Da er det ille. Om du savner esso jobben. Hadde statoil ei lita stund. Det var ikke noe gøy hvertfall. Sjekk de du er interessert i ja :)

Jeg sliter med det fortsatt , 8 år siden fødsel..

Hvordan kjennes det ut egentlig? Hvor har dere vondt?
Jeg har tidligere fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kommer til å slite med det pga skjeve hofter osv. Og utfra hva jeg har lest på symptomer har jeg vært der allerede før graviditet :(

Hvordan kjennes det ut egentlig? Hvor har dere vondt?
Jeg har tidligere fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kommer til å slite med det pga skjeve hofter osv. Og utfra hva jeg har lest på symptomer har jeg vært der allerede før graviditet :(
Sist gang sleit jeg fryktelig med halebeinet og litt inni venstre rumpe ball.
Nå har jeg vondt inni venstre rumpeball og i symfysen og skambenet. Klarer ikke å gå normalt, subber skikkelig med venstre fot, vond å løfte.

Går fort dit da.gleder meg til jeg kanskje får mage :D
Ja du må glede deg til det kommer mage. Første tida blir man skikkelig utålmodig :D man vil jo ikke bare se lubben ut liksom, hihi:)

Back
Topp