Skravletråd :)

Det er jo sant :p
Men hadde nok merket det vi og om skuldra gikk ut av ledd nesten :p hehe. Mest sannsynlig det som skjedde og at den hoppa tilbake før vi fikk tatt røngten...så syns ikke han har klaga så mye faktisk :D
Wæææææ! Da syns jeg han er unnskyldt!
Men han kan jo bare ligge der da :p

Ja, men det kommer jo opp så mye forskjellig der :p hehe
Håper virkelig det skjer noe snart. Om vi har sex annenhver dag fra nå, burde det vel være dekka? :p hehe
Kommer opp mye forskjellig ja, så vanskelig å tolke på google.

Wæææææ! Da syns jeg han er unnskyldt!
Men han kan jo bare ligge der da :p

Det er sant. Men nå tar jeg det tunge arbeidet ute da, så han får spart den litt.
Trillebår med pukk tømmer seg litt for fort i forhold til hvor fort den fylles syns jeg :(
Men siden jeg blir sliten i magen og ryggmuskler, føler jeg at jeg skuffer riktig ihvertfall :D

Det er sant. Men nå tar jeg det tunge arbeidet ute da, så han får spart den litt.
Trillebår med pukk tømmer seg litt for fort i forhold til hvor fort den fylles syns jeg :(
Men siden jeg blir sliten i magen og ryggmuskler, føler jeg at jeg skuffer riktig ihvertfall :D
Høres slitsomt ut! Men du høres skikkelig flink ut da :) sikkert ikke noe deilig å legge seg på kveldene :)

Hva gjorde du hos fysio i dag da? ;)

Er nok ikke så dumt med gradert sykemld en periode. Hva jobber du som?

Man må vel ofte passe på litt selv i mange situasjoner, og det er vel da enda viktigere i din situasjon vil jeg tro. Men det er jo også noe de burde tatt alvorlig på legevakta da!?

Det er jo større risiko for blodpropp i sånne situasjoner uansett, og jeg som ikke har noe kronisk fikk jo også blodfortynnende da jeg lå på sykehuset...

Dagen har vært grei, men vurderer sterk å søke etter nye jobber...hehe :p
Har begynt å teste EL for første gang og, og litt usikker på hvordan jeg skal tolke den..ikke langt unna positiv da :) la ut et bilde på ikm tråden for litt hjelp :)
Gjird en haug med øvelser. Balansebrett, trapp, sykle, ball og stå på en fot på noe balansegreier. :)
Legevakta burde ta det mer alvorlig ja, derfor sendte jeg klage på den.
Ehm. Jobber som postbud :p Derfor kjekt å ha beinet helt tilbake. Er tungt nok i yrket med en frisk fot haha

Er vel greit å kikke litt rundt om det er jobber som du tror passer deg bedre eller du trives bedre i :) Plutselig dukker noe opp :)

Høres slitsomt ut! Men du høres skikkelig flink ut da :) sikkert ikke noe deilig å legge seg på kveldene :)

Takk for det :)
Syyykt deilig :D
Ikke noe deilig å stå opp på morran da... :p

Dobbel hestekur for ører og hals, null bilkjøring de neste 5 dagene...

Såpass? Får satse på at det hjelper fort da ;)
Klarer du deg fint uten bilkjøring da?

Gjird en haug med øvelser. Balansebrett, trapp, sykle, ball og stå på en fot på noe balansegreier. :)
Legevakta burde ta det mer alvorlig ja, derfor sendte jeg klage på den.
Ehm. Jobber som postbud :p Derfor kjekt å ha beinet helt tilbake. Er tungt nok i yrket med en frisk fot haha

Er vel greit å kikke litt rundt om det er jobber som du tror passer deg bedre eller du trives bedre i :) Plutselig dukker noe opp :)

Sånne balansebrett husker jeg jeg holdt på med og. De er slitsomme for mer enn foten fant jeg ut.. hehe :p
Og balanseputer..

Ikke så dumt av deg å sende en klage nei. De bør få vite om sånt :)

Postbud ja..kjører du mye bil da eller? + en del gåing vil jeg tro ;)
Kjekt å ha foten i orden da :D

Lurer på å sjekke litt sånne hobbybutikker f.eks. akkurat nå savner jeg nesten den gamle jobben min på Esso. Da hadde jeg ihvertfall noen å snakke med innimellom :D

Back
Topp