Lanternes dagbok

Takk:) Du begynner vel å få litt størrelse på din også, nå?


Fra mobil.
Jaaa, den har kommet! Det er helt fantastisk! Har sendt bilde til alle jeg kjenner som kan tenkes å være interessert, men jeg tror ikke de er så veldig interesserte egentlig :D Er bare så stolt, hihi!
 
Jaaa, den har kommet! Det er helt fantastisk! Har sendt bilde til alle jeg kjenner som kan tenkes å være interessert, men jeg tror ikke de er så veldig interesserte egentlig :D Er bare så stolt, hihi!
Hihi, kjenner meg litt igjen i tankegangen din :p


Fra mobil.
 
20 uker - halvveis :D

Har kjent spark flere ganger om dagen de siste dagene, og mannen har også kjekt det utenpå magen noen ganger. Gleder meg til vi kan kjenne det enda tydeligere!

Litt opp i vekt denne uken, 400 g, så snart oppe i startvekt :)

Dagens magebilder, denne gangen med en annen bukse ;)
ImageUploadedByBV Forum1410506607.727067.jpgImageUploadedByBV Forum1410506621.129537.jpg


Fra mobil.
 
Gratulerer med halvveis! Så fin du er:D Flott at du nærmer deg startvekt:)



♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Gratulerer med halvveis! Så fin du er:D Flott at du nærmer deg startvekt:)



♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk :) Tror jeg kommer til å få et sjokk neste uke, for føler på meg at jeg har lagt på meg en del meg. Ser for meg +5-10 kg hos jm om 4 uker :p


Fra mobil.
 
Takk :) Tror jeg kommer til å få et sjokk neste uke, for føler på meg at jeg har lagt på meg en del meg. Ser for meg +5-10 kg hos jm om 4 uker :p


Fra mobil.
Vekta går som den går. Bare du får i deg det du skal, så er det ikke der du skal ha fokuset ditt:p


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Vekta går som den går. Bare du får i deg det du skal, så er det ikke der du skal ha fokuset ditt:p


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Tenker svært lite på vekt, men syntes det er fascinerende at magen har vokst såpass mye, mens vekten har stått ganske stille. Har i alle fall ikke blitt tynnere noen steder! Har spøkt med mannen om at jeg kommer til å vinne når det gjelder å ha høyest vekt av oss to, men jeg må vel passe meg så det ikke går troll i ord :p


Fra mobil.
 
Tenker svært lite på vekt, men syntes det er fascinerende at magen har vokst såpass mye, mens vekten har stått ganske stille. Har i alle fall ikke blitt tynnere noen steder! Har spøkt med mannen om at jeg kommer til å vinne når det gjelder å ha høyest vekt av oss to, men jeg må vel passe meg så det ikke går troll i ord :p


Fra mobil.
Hehe, ja, jeg gikk opp 10 kg på en uke i bare vann sist. Det var ikke hyggelig... Tilsammen 20... Huff...


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
20 uker - halvveis :D

Har kjent spark flere ganger om dagen de siste dagene, og mannen har også kjekt det utenpå magen noen ganger. Gleder meg til vi kan kjenne det enda tydeligere!

Litt opp i vekt denne uken, 400 g, så snart oppe i startvekt :)

Dagens magebilder, denne gangen med en annen bukse ;)
Vis vedlegget 77250Vis vedlegget 77251


Fra mobil.
Gratulerer med halveis:)


♡Overgangen feb/mars♡
 
21 uker

Endelig over startvekt, og opp ca. et halvt kilo fra forrige uke. :D Totalt opp 2 kg fra uke 10.

Er fin i formen og kjenner meg nesten ikke gravid. Kjenner spark hver eneste dag, noen ganger kjenner jeg dem utenpå også :)

ImageUploadedByBV Forum1411106994.752145.jpg
 
Åh, så fin. Digger at vi begynner å ta skikkelig form nå:D
 
Åh, så fin. Digger at vi begynner å ta skikkelig form nå:D
Ja, er så gøy med tydelig mage i stedenfor å være et mellomsted mellom gravid og lubben ;)
 
Back
Topp