Skravletråd :)

Ja, ting kan gå galt uansett. Mem er bedre at de proffe gjør det, for da føler ikke jeg meg så dum ;) hehe

Kjedelig å måtte tørke opp da, men siden dere var en haig med venninner gikk det vel greit allikevel? ;)

Her får vi hjelp av onkelen til mannen, og han er dreven på det meste ;)

Litt gøy var det da han skulle ha mannen til å flytte en stooor stein forrige helg da, og den til alles overrakelse lå rett oppå drensrøret :p
Flinke mannen klarte det uten å ødelegge noe da :D
Ja. Gikk bra heldigvis. Men måtte få rørlegger på kvelden. I ei helg :p Ikke billig hahaha.

Så bra da. Flinke mannen :D hihi

Men god natt. Nå kom mannen også til senga :p

Altså søndag til mandag eller mandag til tirsdag? Ser du på idol?
Mandag til tirsdag:D
Og tirsdag til onsdag....og fredag til lørdag...og lørdag til søndag...og søndag til mandag...:rolleyes::p
Nei, så ikke Idol! Gikk jeg glipp av noe?:p

Hadde potetbåter bakt i ovnen, krydret med hvitløk og chilli, salat og rødvinssaus. Inspirert av Huleboer ;)

Hatt vår romantiske kveld her med middag og rødvin, kledd i pysj... (mannens ønske om pysj..han syns visstnok jeg er mest sexy i det :D )
Hihi...så koselig:D

Ja, så godt han er frisk og været er toppers:D
Hatt en fin dag;)?
Kan ikke bli bedre enn det:D
Har hatt en flott dag, og gleder meg til mer guttekos i helgen! Blir jo helt underernært på kos og klem når jeg er så mye borte fra barna...:rolleyes:

Kan ikke bli bedre enn det:D
Har hatt en flott dag, og gleder meg til mer guttekos i helgen! Blir jo helt underernært på kos og klem når jeg er så mye borte fra barna...:rolleyes:

Ja, ser den...pga. jobben?:)
Guttekos høres bra ut;)

Ja. Gikk bra heldigvis. Men måtte få rørlegger på kvelden. I ei helg :p Ikke billig hahaha.

Så bra da. Flinke mannen :D hihi

Men god natt. Nå kom mannen også til senga :p

Kos dere og sov godt ;)
Snakkes vel iløpet av helga :D

God morgon :)

Back
Topp