Skravletråd :)

Høyres ut som han har litt å drive med:)
Ja :D Om han bare sparkler ferdig, fikser jeg all maling. Så får han liste, nytt gulv og ny dør :P Så kan vi shoppe. Dvs; jeg peker ut og han må bære :P

Jada. Koselig det også :D Heldigvis er mannen også trøtt. Så da går vi å legger oss begge to :p Kose mer der hihi

Kos dere masse under dyna da ;) hehe

Haha :P Må nok gi de liiiiitt pause akkurat nå :P Nå får han heller få ræva i gir å fortsette litt på barnerommet til minsta :P Jeg vil shoppe nye møbler gitt :P

Hvis ikke får du sette igang sjøl da vettu ;)

Jaa :D Er det ikke sånn det skal være da? :p

Ikke her...fikk høre her om dagen at jeg brått er sterkere enn han snart, så jeg bør kanskje trappe ned treninga litt ? :o

Trenger en lastebil og gravemaskin. Tenker om huset skal stå, bør han gjøre det selv :p hahaha

Bare å prøve seg frem. Vi har en gravemaskin i hagen nå..du kan komme og trene deg litt ;)

Hihi neida. Kjør på du :p

Det jeg har tenkt og egentlig :D skader ikke å være sterkere enn mannfolka, spesielt ikke når man absolutt ikke ser sånn ut... hahaha :D

Vi har en liten mini selv i hagen nå da :p Men tenker han trenger en svær. Lastebil er jeg faktisk ikke så verst i da :p Vokst opp med lastebilpappa :p Men sist jeg satt i gravemaskin var jeg lita og jeg satt i skuffa mens farfar svingte meg rundt og rundt som tivoli :p

Vi har en liten mini selv i hagen nå da :p Men tenker han trenger en svær. Lastebil er jeg faktisk ikke så verst i da :p Vokst opp med lastebilpappa :p Men sist jeg satt i gravemaskin var jeg lita og jeg satt i skuffa mens farfar svingte meg rundt og rundt som tivoli :p

Haha, da har du mer erfaring enn meg ihvertfall ;) høres gøy ut :D
Mannen her har jo kjørt mye traktor med graver på, men har ikke lyst til å prøve seg inntil huset med graveren...

Haha, da har du mer erfaring enn meg ihvertfall ;) høres gøy ut :D
Mannen her har jo kjørt mye traktor med graver på, men har ikke lyst til å prøve seg inntil huset med graveren...
Ja litt får man jo :p

Litt skummelt da om man treffer noe feil. Når vi la drens gjorde svogern det. Han er proff da :p Og fremdeles traff han vannledningen så jeg og en haug venninner måtte tørke og redde alt i kjellern :p

Ja litt får man jo :p

Litt skummelt da om man treffer noe feil. Når vi la drens gjorde svogern det. Han er proff da :p Og fremdeles traff han vannledningen så jeg og en haug venninner måtte tørke og redde alt i kjellern :p

Ja, ting kan gå galt uansett. Mem er bedre at de proffe gjør det, for da føler ikke jeg meg så dum ;) hehe

Kjedelig å måtte tørke opp da, men siden dere var en haig med venninner gikk det vel greit allikevel? ;)

Her får vi hjelp av onkelen til mannen, og han er dreven på det meste ;)

Litt gøy var det da han skulle ha mannen til å flytte en stooor stein forrige helg da, og den til alles overrakelse lå rett oppå drensrøret :p
Flinke mannen klarte det uten å ødelegge noe da :D

Back
Topp