Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke degBlir ikke flere liste oppdateringer fra meg denne mnd, er bortreis uten pc ut mnd her![]()
HahaFlinke degskjønner du ikke gidder om du så hadde vært hjemme, du er jo ikke engang med på 2000 skravlingen selv....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jippi! Håper detHahanei blir ikke stelleveske på meg nei
du skal vinne den
![]()
Nå må jeg starte på middagen
♡Jente 05.07.2013♡
ja da blir det litt vanskelig å følge oppdateringeneBlir ikke flere liste oppdateringer fra meg denne mnd, er bortreis uten pc ut mnd her![]()
så flink du erNå må jeg starte på middagen
♡Jente 05.07.2013♡
Yummiblei utrolig fristet på kanelsnurrer nå
♡Overgangen feb/mars♡
Det tror jeg på. Her rensker jeg jordbær som skal i og på kaken. Sammen med litt krem. Lemon curd og sukkerbunn. Og selvfølglelig dkal det blandes litt sukker og vaniljefrø sammen med jordbærene. Det blir friskt og godtDet var de og![]()
I dag blir det potet og pølsegrateng som jeg skrev om i den andre skravletråden i forrige uke.Kva skal du laga
Hva mer skal du ha?så flink du ermå vel slenge på potetene snart her også
![]()
I dag blir det potet og pølsegrateng som jeg skrev om i den andre skravletråden i forrige uke.
♡Jente 05.07.2013♡
Namnam!!!Det tror jeg på. Her rensker jeg jordbær som skal i og på kaken. Sammen med litt krem. Lemon curd og sukkerbunn. Og selvfølglelig dkal det blandes litt sukker og vaniljefrø sammen med jordbærene. Det blir friskt og godt![]()
Rester av småsteken fra i gårHva mer skal du ha?
♡Jente 05.07.2013♡
Regner med at det blir nok søttNamnam!!!
♡Jente 05.07.2013♡
Det tror jeg på. Her rensker jeg jordbær som skal i og på kaken. Sammen med litt krem. Lemon curd og sukkerbunn. Og selvfølglelig dkal det blandes litt sukker og vaniljefrø sammen med jordbærene. Det blir friskt og godt![]()
Den er kjempe godÅååååååh..... Nammmm!!! Det høres fantastisk godt ut![]()
![]()