Jasså! Er du gift med en nordlending? Det visste jeg ikke. Er han høylydt?Har vært så langt nord som Tromsø, og mannen er fra Bodø
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jasså! Er du gift med en nordlending? Det visste jeg ikke. Er han høylydt?Har vært så langt nord som Tromsø, og mannen er fra Bodø
Hehe regnet med det. Er fint å kunne bo ved havet. Tror det hadde blitt ett savn hvis jeg skulle flyttet til innlandetVar det jeg hadde i tankene...
♡Jente 05.07.2013♡
Nei, men svigermor erJasså! Er du godt med en nordlending? Det visste jeg ikke. Er han høylydt?
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg vil veldig gjerne besøke nordnorge en gang. Har aldri hørt noe annet enn positive ting.Har aldri vært lengre nord en bodø. Og der var jeg fo 1,5 mnd siden. Men det er ett godt stykke herfra
Ja så absolutt.Viktig å bo rundt hyggelige folk.
♡Jente 05.07.2013♡
Aha, hvor er han vokst opp?Nei, men svigermor er![]()
Det var fint i bodø, men har ikke sett så mye av byen at det gjør noeHar vært så langt nord som Tromsø, og mannen er fra Bodø
Jeg blir like overrasket hver gang. Fin natur og herlige folkJeg vil veldig gjerne besøke nordnorge en gang. Har aldri hørt noe annet enn positive ting.
♡Jente 05.07.2013♡
Bra!Det var det jeg skrev til tamara.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg trives der, men har bare sett byen om sommeren.Det var fint i bodø, men har ikke sett så mye av byen at det gjør noe
Jeg blir like overrasket hver gang. Fin natur og herlige folk
Samme her. Ble tidligere mørkt der... men hadde ikke blitt skikkelig mørkt enda da jeg var derJeg trives der, men har bare sett byen om sommeren.
Aldri vært der i mørketia
Har flydd over da vi reiste med fly til bodø. Det var vakkert fra luften.Dersom man er det anbefaler jeg en tur ut til Svartisen
Hvor i Nordland er det du bor?Samme her. Ble tidligere mørkt der... men hadde ikke blitt skikkelig mørkt enda da jeg var der
Helt sør. På sør helgelandHvor i Nordland er det du bor?
Høres herlig utJeg blir like overrasket hver gang. Fin natur og herlige folk
Det er absolutt verd turenHøres herlig ut![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Der har jeg ikke værtHelt sør. På sør helgeland![]()
Obs, glemte å se, veldig bra.Takk!
♡Jente 05.07.2013♡