Klart jeg skal! Får nok ikke svar i dag....Obs, glemte å se, veldig bra.
Si i fra når du har fått svar
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart jeg skal! Får nok ikke svar i dag....Obs, glemte å se, veldig bra.
Si i fra når du har fått svar
Syns det er vakkert på helgelands kysten. Men er jo glad i kysten generelt.Der har jeg ikke vært
Har en liten mistanke om trollHvor hører hun egentlig til?
♡Jente 05.07.2013♡
Sier du det?Har en liten mistanke om troll
♡ Februar 2015 ♡
Troll?Har en liten mistanke om troll
♡ Februar 2015 ♡
Kakaduen på generelt. Vet du hvor hun hører til?Troll?Hva snakker vi om?
Nei! Er aldri på genereltKakaduen på generelt. Vet du hvor hun hører til?
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg synes ikke de er like. Han fra idol har mye lavere panne og var jo langt ifra like kjekk...Er det bare meg, eller er det en viss likhet mellom han fyren fra idol og Adam Rodriguez fra CSI Miami?![]()
Skjønner ikke hvor du har den ideen fraHar en liten mistanke om troll
♡ Februar 2015 ♡
Hun drar opp gamle tråder... Forrige dagen her dro hun opp en tråd som var 9 år gammel og i sta skrev jeg på en tråd hun dro opp i forrigårs om middagsglass... Jeg så det litt for sent. Har sendt klage til tamara.Nei! Er aldri på genereltMå inn å kikke. Har hun skrevet noe teit?
Syns heller ikke de var like. En kan kanskje se et få likhetstrekk, men ikke noe særlig!Jeg synes ikke de er like. Han fra idol har mye lavere panne og var jo langt ifra like kjekk...
♡Jente 05.07.2013♡
Åh så spesielt!Hun drar opp gamle tråder... Forrige dagen her dro hun opp en tråd som var 9 år gammel og i sta skrev jeg på en tråd hun dro opp i forrigårs om middagsglass... Jeg så det litt for sent. Har sendt klage til tamara.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg synes ikke de er like. Han fra idol har mye lavere panne og var jo langt ifra like kjekk...
♡Jente 05.07.2013♡
Veldig spesielt, ja! Blir så oppgitt av sånn.Åh så spesielt!
Tror ikke hun er detHar en liten mistanke om troll
♡ Februar 2015 ♡
Synes han var mer lik drakeEr det bare meg, eller er det en viss likhet mellom han fyren fra idol og Adam Rodriguez fra CSI Miami?![]()
Syns heller ikke de var like. En kan kanskje se et få likhetstrekk, men ikke noe særlig!
Godt du passer påMen folkens, husk:
VI HER INNE PÅ DENNE SKRAVLETRÅDEN HOLDER OSS TIL REGLENE!!!
La oss slutte spekulasjonene om kakaduen.
Å henge ut personer med navn, eller andre brukere er ikke lov etter forumsreglene.