Noe sånt noe ja.Det om superchips var på tv2 hjelper deg i går.
Ja den inneholder mindre fett, men mer sukker og salt, mye mer.
Men som han fre Maarug sa, den står faktisk i snaks hyllen..
Er vel som med det meste annet snop, alt med måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sånt noe ja.Det om superchips var på tv2 hjelper deg i går.
Joda, han har jo rett i det. Men skal du fokusere på et det er så mye mindre fett i den, bør man vel på lik linje informere om hva det er mer av også når den faktisk ikke er sunnere enn de andre. Den fremstår som det slik det har vært til nå...Det om superchips var på tv2 hjelper deg i går.
Joda, han har jo rett i det. Men skal du fokusere på et det er så mye mindre fett i den, bør man vel på lik linje informere om hva det er mer av også når den faktisk ikke er sunnere enn de andre. Den fremstår som det slik det har vært til nå...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jo, men på den andre siden (eller blir det tilbake til første) så har produsentene gjennom all tid prøvd å lure forbrukeren på den måte for å selge mer, og det har blitt et stort fokus på det de siste årene.
Forbrukerene burde ha lært dette og begynt å lese på innholdsfortegnelsen på produktet
Helt enig!Jo, men på den andre siden (eller blir det tilbake til første) så har produsentene gjennom all tid prøvd å lure forbrukeren på den måte for å selge mer, og det har blitt et stort fokus på det de siste årene.
Forbrukerene burde ha lært dette og begynt å lese på innholdsfortegnelsen på produktet
Søte du !Hvis hun får jente, så kan jeg gjøre et unntak og sende det i posten til deg.
♡Jente 05.07.2013♡
Kos degBlir ikke noe oppdatering før i morgen, jeg er bort på besøk til noen venninnerha en fin kveld!
natta å en klem til degJeg tror jeg bare legger meg,jeg er trøtt og lei. Og sliten.
Sov godt. Håper du føler deg bedre i morgen.Jeg tror jeg bare legger meg,jeg er trøtt og lei. Og sliten.
Så flink du er som sier i fraBlir ikke noe oppdatering før i morgen, jeg er bort på besøk til noen venninnerha en fin kveld!
Har tenkt det leeeeeenge! For er ikke bare gamle tråder men hun lager tusen tråder også.....Jeg er så lei denne kakaduen på generelt som drar opp gamle tråder. Jeg ser virkelig ikke poenget. Nå endte jo jeg opp meg å svare på den ene tråden. Jeg vil jo ikke det. Forferdelig!! Æææææææ
♡Jente 05.07.2013♡
Holder hun på med det fremdeles?Jeg er så lei denne kakaduen på generelt som drar opp gamle tråder. Jeg ser virkelig ikke poenget. Nå endte jo jeg opp meg å svare på den ene tråden. Jeg vil jo ikke det. Forferdelig!! Æææææææ
♡Jente 05.07.2013♡
Greier ikke følge med på hva som er nytt og gammelt her... så er for det meste kun her. Blir forvirret av alt annet. Sitter å strikker å ser american pai på tvn. Lenge siden jeg har sett den nå. Venter på at gubben skal komme hjem.Har tenkt det leeeeeenge! For er ikke bare gamle tråder men hun lager tusen tråder også.....
Jeg har sendt pm til tamara om det nå. Møkk lei!Har tenkt det leeeeeenge! For er ikke bare gamle tråder men hun lager tusen tråder også.....
Vel, den viste seg å være fra forrigårs, men når hun drar dem opp, så svarer jo andre også, fordi den ikke ser at den er gammel. Slik som jeg nettopp gjorde. DHolder hun på med det fremdeles?
Du skulle sett hub kom på februar for en stund tilbake og lagde kvalme!Jeg er så lei denne kakaduen på generelt som drar opp gamle tråder. Jeg ser virkelig ikke poenget. Nå endte jo jeg opp meg å svare på den ene tråden. Jeg vil jo ikke det. Forferdelig!! Æææææææ
♡Jente 05.07.2013♡