Felles skravle 2015

Det om superchips var på tv2 hjelper deg i går.
Ja den inneholder mindre fett, men mer sukker og salt, mye mer.

Men som han fre Maarug sa, den står faktisk i snaks hyllen..

Er vel som med det meste annet snop, alt med måte
Joda, han har jo rett i det. Men skal du fokusere på et det er så mye mindre fett i den, bør man vel på lik linje informere om hva det er mer av også når den faktisk ikke er sunnere enn de andre. Den fremstår som det slik det har vært til nå...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Joda, han har jo rett i det. Men skal du fokusere på et det er så mye mindre fett i den, bør man vel på lik linje informere om hva det er mer av også når den faktisk ikke er sunnere enn de andre. Den fremstår som det slik det har vært til nå...

♡Jente 05.07.2013♡

Jo, men på den andre siden (eller blir det tilbake til første) så har produsentene gjennom all tid prøvd å lure forbrukeren på den måte for å selge mer, og det har blitt et stort fokus på det de siste årene.
Forbrukerene burde ha lært dette og begynt å lese på innholdsfortegnelsen på produktet

Jo, men på den andre siden (eller blir det tilbake til første) så har produsentene gjennom all tid prøvd å lure forbrukeren på den måte for å selge mer, og det har blitt et stort fokus på det de siste årene.
Forbrukerene burde ha lært dette og begynt å lese på innholdsfortegnelsen på produktet

Når de ikke er saltsugen deluxe på 5 minutters hastehandletur før bhg og tar den største posen de ser og angrer neste dag....

Helt enig!

♡Jente 05.07.2013♡

Blir ikke noe oppdatering før i morgen, jeg er bort på besøk til noen venninner :) ha en fin kveld!

Jeg tror jeg bare legger meg,jeg er trøtt og lei. Og sliten.

Jeg er så lei denne kakaduen på generelt som drar opp gamle tråder. Jeg ser virkelig ikke poenget. Nå endte jo jeg opp meg å svare på den ene tråden. Jeg vil jo ikke det. Forferdelig!! Æææææææ

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg er så lei denne kakaduen på generelt som drar opp gamle tråder. Jeg ser virkelig ikke poenget. Nå endte jo jeg opp meg å svare på den ene tråden. Jeg vil jo ikke det. Forferdelig!! Æææææææ

♡Jente 05.07.2013♡
Har tenkt det leeeeeenge! For er ikke bare gamle tråder men hun lager tusen tråder også.....

Har tenkt det leeeeeenge! For er ikke bare gamle tråder men hun lager tusen tråder også.....
Greier ikke følge med på hva som er nytt og gammelt her... så er for det meste kun her. Blir forvirret av alt annet. Sitter å strikker å ser american pai på tvn. Lenge siden jeg har sett den nå. Venter på at gubben skal komme hjem.

♡Jente 05.07.2013♡
Du skulle sett hub kom på februar for en stund tilbake og lagde kvalme!

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp