Felles skravle 2015

Skal du skravle i kveld?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Spørs hva mannen har planlagt. Om han finner en fotballkamp eller noe annet utenfor min interesse, så ja. Om han er interessert i å være sammen med meg, så prioriterer jeg det over skravlings, gitt...

Og ikke minst, jeg slipper å stå 1-3 timer på kjøkkenet...

Ahh, det hadde jeg ikke giddet uansett nei.

1-3timer på matlaging etter ungene er i seng? Som i at maten serveres i 22-23 tiden?

Dolly ja!

vi har valgt å legge helgematen på barnas premisser, så vi lager fredagskos og lørdagskos som inntas sammen med ungene. Så snoper vi etter de er i seng i stedet.... Men i kveld kunne jeg godt spist kjøpepizza ja. Peppes eller dolly.

Mannen gir ungene mat. Jeg sløver.

Gruer meg til han sikkert snart ber meg følge den første på badet, må frem fra pleddet mitt.

Men, det går det. Få dem i seng og finn potetgull!

Jeg så en litt spesiell annonnse i lokalavisa i dag.

Mitt høyst velkommene å helt uskyldige lille mirakel kom til verden 18.08. Vi håper hun får leve i fred med mamma, storesøsken, mormor, bestefar og filletanter

Mannen gir ungene mat. Jeg sløver.

Gruer meg til han sikkert snart ber meg følge den første på badet, må frem fra pleddet mitt.

Men, det går det. Få dem i seng og finn potetgull!

Her er yngste i seng, eldste spiser og mannen er ute på jakt etter pizza.
Dersom eldste er i seng før mannen kommer hjem er jeg ikke sikker jeg vil være våken når han kommer

Jeg så en litt spesiell annonnse i lokalavisa i dag.

Mitt høyst velkommene å helt uskyldige lille mirakel kom til verden 18.08. Vi håper hun får leve i fred med mamma, storesøsken, mormor, bestefar og filletanter

Unnskyld meg, men trodde det først var en dødsannonse for et barn og en mor som døde sammen i barsel.
Den var bare ekkel

Ønsker alle en riktig god helg :) blir nok borte mesteparten av helgen, men snakkes ihvertfall til mandag ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp