Molly
Med lille spira i magen <3
Vet du hvor lenge de hadde tilbud? Da vil jeg innom i morgenPå prinsess hadde de 2 til 1 på sateng sengesett. Så betalte 519 for 2 istede for 1038litt å spare på tilbud
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvor lenge de hadde tilbud? Da vil jeg innom i morgenPå prinsess hadde de 2 til 1 på sateng sengesett. Så betalte 519 for 2 istede for 1038litt å spare på tilbud
![]()
HurraSkrev foresten netopp mitt 10 000ene innlegg :O WOW
Middagen er spist, og ble ikke såverst.
Kyllingsuppe/gryte ba mannen om.
Det ble: Hønsebuljong. To terninger, vann til tre, så blir det ikke så salt for ungene. Vi voksne kan krydre ekstra, jeg brukte pepper og chili, mannen tok tandori masala. Kyllingfilet i små, små biter (vokser liksom når de koker) og potet i mikroskopiske biter (vår datter innbiller seg at at hun ikke liker potet, så den skulle helst ikke oppdages) og gulrot. Ris og en pakke nudler som jeg knakk og hadde oppi på slutten.
Alt i alt, alle likte maten![]()
Hvis hun får jente, så kan jeg gjøre et unntak og sende det i posten til deg.Heldig duHuleboer er snill
![]()
GrattisSkrev foresten netopp mitt 10 000ene innlegg :O WOW
Nå har jeg lagt på nye sengeklær også... det skal bli godt![]()
Ja det vet jeg843 innlegg :O Herlighet! Du er gal![]()
Uansett tror jeg. Ikke sikkert men har gått fra dobbelt til lang enkelt vi nå.Dobbelt, eller enkelt sett?
Ut uka her sikkertVet du hvor lenge de hadde tilbud? Da vil jeg innom i morgen![]()
Oy.. ja det er ikke værst.Skrev foresten netopp mitt 10 000ene innlegg :O WOW
Du er en skravlehøne! HahahaSkrev foresten netopp mitt 10 000ene innlegg :O WOW
se på hjemmesiden....Vet du hvor lenge de hadde tilbud? Da vil jeg innom i morgen![]()
Kos deg i kveldSånn, da er ungen i seng og jeg plassert i sofaen. Kjøkkenet er tatt og resten av ting som slenger kan jeg ta i helgen. Jeg har faktisk vært flink i dag. Nå har jeg lyst på sjokoladen min og et glass singo. Bare kjipt at jeg ikke tok med det før jeg satt meg og hulerboermannen er ikke her til å hente det jeg trenger...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡