Felles skravle 2015

På prinsess hadde de 2 til 1 på sateng sengesett. Så betalte 519 for 2 istede for 1038 :) litt å spare på tilbud ;)
Vet du hvor lenge de hadde tilbud? Da vil jeg innom i morgen :D

Middagen er spist, og ble ikke såverst.

Kyllingsuppe/gryte ba mannen om.

Det ble: Hønsebuljong. To terninger, vann til tre, så blir det ikke så salt for ungene. Vi voksne kan krydre ekstra, jeg brukte pepper og chili, mannen tok tandori masala. Kyllingfilet i små, små biter (vokser liksom når de koker) og potet i mikroskopiske biter (vår datter innbiller seg at at hun ikke liker potet, så den skulle helst ikke oppdages) og gulrot. Ris og en pakke nudler som jeg knakk og hadde oppi på slutten.

Alt i alt, alle likte maten :)

Middagen er spist, og ble ikke såverst.

Kyllingsuppe/gryte ba mannen om.

Det ble: Hønsebuljong. To terninger, vann til tre, så blir det ikke så salt for ungene. Vi voksne kan krydre ekstra, jeg brukte pepper og chili, mannen tok tandori masala. Kyllingfilet i små, små biter (vokser liksom når de koker) og potet i mikroskopiske biter (vår datter innbiller seg at at hun ikke liker potet, så den skulle helst ikke oppdages) og gulrot. Ris og en pakke nudler som jeg knakk og hadde oppi på slutten.

Alt i alt, alle likte maten :)

Hørtes godt ut :) Ble pizzabakeren her.
Har slitt meg gjennom en dag på jobb. Er sikker på at jeg kunne ha sovna med bare feiekosten som støtte... :p

Jeg kjenner meg moden for en tidlig kveld.

Vi får se, men det hadde vært godt. Jeg er trøtt.

Og irritabel og oppblåst og luftig og sur.

Pergo, anyone?

Sånn, da er ungen i seng og jeg plassert i sofaen. Kjøkkenet er tatt og resten av ting som slenger kan jeg ta i helgen. Jeg har faktisk vært flink i dag. Nå har jeg lyst på sjokoladen min og et glass singo. Bare kjipt at jeg ikke tok med det før jeg satt meg og hulerboermannen er ikke her til å hente det jeg trenger...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Sånn, da er ungen i seng og jeg plassert i sofaen. Kjøkkenet er tatt og resten av ting som slenger kan jeg ta i helgen. Jeg har faktisk vært flink i dag. Nå har jeg lyst på sjokoladen min og et glass singo. Bare kjipt at jeg ikke tok med det før jeg satt meg og hulerboermannen er ikke her til å hente det jeg trenger...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kos deg i kveld

Utslitt, trøtt, kvalm...

Vi pleier alltid har ekstra god middag etter barna er i seng fredager og lørdager, men orker rett og slett ikke det i kveld.
Mannen så det på meg før jeg sa noe. Blir pizza fra Dolly i dag

Ungene i seng... på tide å tenke på å forberede det snart altså? Kveldsmat på bordet i løpet av den neste halvtimen, tenker jeg. Seng rundt 20

Back
Topp