Felles skravle 2015

Sånne hus hadde vi også. Jeg bestilte to lerret jeg ,det ene til mammaog det andre til oss. SÅ fremkalte jeg noen bilder også
Så gøy! Vi har tatt masse bilder, men siden ungen ikke er kosete eller glad i å sitte på fanget til folk, har vi egentlig ingen bilder med hun og besteforeldre.... Hm... Prøve å ta noen tvangsbilder neste gang vi ser dem.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Så gøy! Vi har tatt masse bilder, men siden ungen ikke er kosete eller glad i å sitte på fanget til folk, har vi egentlig ingen bilder med hun og besteforeldre.... Hm... Prøve å ta noen tvangsbilder neste gang vi ser dem.

♡Jente 05.07.2013♡

Vi har dessverre ikke vært flinke der vi heller, å det er utrolig kjipt nå. De bildene ble jo tatt samme dag han fikk kreftbeskjeden,for da samlet vi oss alle på hytta.

Da er det en ny dag :) kvalmen har ikke meldt seg enda, og jeg nyter en stille morgen på jobb før det fyrer løs etterpå ;) ha en super dag alle sammen :)

TuMmY LoVe

Sitter fortsatt i pysjen, nå skal jeg få på meg noen filler og gjøre litt her hjemme. Skal til fysio Kl 11, så da kan jeg være effektiv frem til timen starter.

♡Jente 05.07.2013♡
Orker du å sove med pysj? Jeg synes det blir så varmt jeg, uansett årstid..

TuMmY LoVe

jippi, bildene mine har ankommet posten, De må jeg hente før jobb i dag for jeg er så spent på hvordan de ser ut. Ene bildet er nemlig av poden og morfaren, tatt 2 mnd før han døde.
Å, håper de ble fine :) koselig minne å ha :)

TuMmY LoVe

God morgen :)

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp