Men det hadde vært kjekt!Kan ikke regne med at vi skravler i søvne heller
Sent from my iPad using BV Forum
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det hadde vært kjekt!Kan ikke regne med at vi skravler i søvne heller
Hadde nesten rekna med at minst et par stk gjorde detKan ikke regne med at vi skravler i søvne heller
God morgon alle saman! Ønske alle en fantastisk start på ukas torsdag:-D stå på, dokke er herlige!!
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Flink duEhh, jeg bladde på kalenderen og tittet på datoene og helgene mens jeg skrev, og la planen der og da...
Stress ja, pyton var det rett og slett. I min familie gjør vi det helt annerledes enn hos svigerfamStress.
Vi var bare oss tre, svigermor og mine to svigerinner, det var helt passe. For mye pakker likevel, selvsagt. Det får de alltid. Men ikke kaos.
Vi har lagt opp til jul på ungenes premisser etter at vi fikk barn, så vi spiser middagen klokka fem som vanlig, men drøyer ikke lenger enn nødvendig før vi går rundt treet (dessert er det somregel ingen som har noe mot at vi tar som kaffimat i stedet, vi er jo mette...) og så kommer nissen, og deler ut pakker. Men det er i hovedsak bare ungene som får pakker i denne runden, vi får gavene fra dem men lite annet. Etter at ungene er i seng har vi voksenjul hvor vi får våre gaver også.
Om det bare bli oss fire i år så tenker jeg vi gjør det litt mer normalt, at alle får gaver samtidig (men åpner en og en) men det har blitt gjort sånn siden det året vi feiret jul med FIRE unger på 0-3,5 år. Da var det litt greit å dele i barnefokus og voksentid. Vi hadde mer enn nok med å holde følge med hva de fikk av hvem, om vi ikke skulle ha egne pakker oppi det hele.
God morgenGod morgen!!tidlig
vokna før klokka og la meg for en gangsskyld ikke til å sove igjen! Kanskje jeg faktisk ikke får dårlig tid på jobb
♡Overgangen feb/mars♡
God morgenGod morgen alle sammen
Når på døgnet er det at det er best å ta el test?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg har alltid tatt på morgenurin og fått positiv... Noen ganger har jeg da også tatt på sen ettermiddag når jeg ser det nærmer seg positiv og fått knallpositiv på kveldinga, men da har den også vært positiv morgenen etter...Denne ganga tok jeg i 9-10-tida og fikk positivTidligere har jeg ikke fått positiv før i to-tida.
Skrevet i avslappet stilling
Jeg har alltid tatt på morgenurin og fått positiv... Noen ganger har jeg da også tatt på sen ettermiddag når jeg ser det nærmer seg positiv og fått knallpositiv på kveldinga, men da har den også vært positiv morgenen etter...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Pleide å ta de når jeg kom hjem fra jobbJeg har alltid tatt på morgenurin og fått positiv... Noen ganger har jeg da også tatt på sen ettermiddag når jeg ser det nærmer seg positiv og fått knallpositiv på kveldinga, men da har den også vært positiv morgenen etter...
♡Jente 05.07.2013♡
Nå skal jeg være flisespikker... Det gjelder både deg og mange andre her inne. Det heter ..."da jeg kom hjem fra jobb. "Pleide å ta de når jeg kom hjem fra jobb
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg må fremkalle jeg også. Må lage sånn hus til barnehagen med bilder.jippi, bildene mine har ankommet posten, De må jeg hente før jobb i dag for jeg er så spent på hvordan de ser ut. Ene bildet er nemlig av poden og morfaren, tatt 2 mnd før han døde.
Jada mammaNå skal jeg være flisespikker... Det gjelder både deg og mange andre her inne. Det heter ..."da jeg kom hjem fra jobb. "
Ikke "når" om fortid, kun fremtid!
Den gang da, hver gang når![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi, du tar det hvertfall ikke negativt, så da har jeg lovJada mamma
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sånne hus hadde vi også. Jeg bestilte to lerret jeg ,det ene til mammaog det andre til oss. SÅ fremkalte jeg noen bilder ogsåJeg må fremkalle jeg også. Må lage sånn hus til barnehagen med bilder.
♡Jente 05.07.2013♡