Felles skravle 2015

God morgon alle saman! Ønske alle en fantastisk start på ukas torsdag:-D stå på, dokke er herlige!!

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Stress.

Vi var bare oss tre, svigermor og mine to svigerinner, det var helt passe. For mye pakker likevel, selvsagt. Det får de alltid. Men ikke kaos.

Vi har lagt opp til jul på ungenes premisser etter at vi fikk barn, så vi spiser middagen klokka fem som vanlig, men drøyer ikke lenger enn nødvendig før vi går rundt treet (dessert er det somregel ingen som har noe mot at vi tar som kaffimat i stedet, vi er jo mette...) og så kommer nissen, og deler ut pakker. Men det er i hovedsak bare ungene som får pakker i denne runden, vi får gavene fra dem men lite annet. Etter at ungene er i seng har vi voksenjul hvor vi får våre gaver også.

Om det bare bli oss fire i år så tenker jeg vi gjør det litt mer normalt, at alle får gaver samtidig (men åpner en og en) men det har blitt gjort sånn siden det året vi feiret jul med FIRE unger på 0-3,5 år. Da var det litt greit å dele i barnefokus og voksentid. Vi hadde mer enn nok med å holde følge med hva de fikk av hvem, om vi ikke skulle ha egne pakker oppi det hele.
Stress ja, pyton var det rett og slett. I min familie gjør vi det helt annerledes enn hos svigerfam

God morgen alle sammen
I dag hadde det vært digg om mannen leverte minitrollet men nei da han har dratt for lenge siden

Denne ganga tok jeg i 9-10-tida og fikk positiv :) Tidligere har jeg ikke fått positiv før i to-tida.

Skrevet i avslappet stilling
Jeg har alltid tatt på morgenurin og fått positiv... Noen ganger har jeg da også tatt på sen ettermiddag når jeg ser det nærmer seg positiv og fått knallpositiv på kveldinga, men da har den også vært positiv morgenen etter...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg har alltid tatt på morgenurin og fått positiv... Noen ganger har jeg da også tatt på sen ettermiddag når jeg ser det nærmer seg positiv og fått knallpositiv på kveldinga, men da har den også vært positiv morgenen etter...

♡Jente 05.07.2013♡

Ok :) Jeg har vært helt testoman rundt el(2-3 tester om dagen), og denne el'en var den første gang jeg fikk positiv på morraurin.

Skrevet i avslappet stilling

♡Jente 05.07.2013♡
Pleide å ta de når jeg kom hjem fra jobb

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jippi, bildene mine har ankommet posten, De må jeg hente før jobb i dag for jeg er så spent på hvordan de ser ut. Ene bildet er nemlig av poden og morfaren, tatt 2 mnd før han døde.

Pleide å ta de når jeg kom hjem fra jobb

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nå skal jeg være flisespikker... Det gjelder både deg og mange andre her inne. Det heter ..."da jeg kom hjem fra jobb. "
Ikke "når" om fortid, kun fremtid!
Den gang da, hver gang når:D

♡Jente 05.07.2013♡

jippi, bildene mine har ankommet posten, De må jeg hente før jobb i dag for jeg er så spent på hvordan de ser ut. Ene bildet er nemlig av poden og morfaren, tatt 2 mnd før han døde.
Jeg må fremkalle jeg også. Må lage sånn hus til barnehagen med bilder.

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg må fremkalle jeg også. Må lage sånn hus til barnehagen med bilder.

♡Jente 05.07.2013♡
Sånne hus hadde vi også. Jeg bestilte to lerret jeg ,det ene til mammaog det andre til oss. SÅ fremkalte jeg noen bilder også

Sitter fortsatt i pysjen, nå skal jeg få på meg noen filler og gjøre litt her hjemme. Skal til fysio Kl 11, så da kan jeg være effektiv frem til timen starter.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp