Felles skravle 2015

Vet dere hva jeg har i kjøleskapet? Som skal nytes så fort unga sover??

NAPOLEONSKAKE!!

TuMmY LoVe

Det blir noe som spagetti eller ostesmørbrød. Hvis ikke tiner jeg noe ferdiglaget mat fra fryseren :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Høres ut som noe som går under definisjonen av enkelt...
Mannen skal være borte mandag-fredag om er par uker, og da kommer det nok til å bli *litt* mer ferdig mat enn normalt.

Håper virkelig jeg vil være litt mindre utslitt på det tidspunkter.
Er jeg ikke det kommer det til å bli hardt med to barn...

Høres ut som noe som går under definisjonen av enkelt...
Mannen skal være borte mandag-fredag om er par uker, og da kommer det nok til å bli *litt* mer ferdig mat enn normalt.

Håper virkelig jeg vil være litt mindre utslitt på det tidspunkter.
Er jeg ikke det kommer det til å bli hardt med to barn...
Ja, men veldig greit å fryse ned når det blir mye rester :) mindre jobb med middagsmaten hvis man er alene en dag. Eller har lyst på noe som frøkena ikke spiser

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Me kom akkurat heim frå Babysymjing her. Små jentene har ikkje sett kvarandre på eit par mnd. Og dei var jammen glade for å sjå kvarandre igjen. Der var det kos og klems:-) koselig:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Me kom akkurat heim frå Babysymjing her. Små jentene har ikkje sett kvarandre på eit par mnd. Og dei var jammen glade for å sjå kvarandre igjen. Der var det kos og klems:) koselig:)

Så gøy :D Babysvømming er noe jeg har veldig lyst å prøve :D...Når den tid kommer :D

Me kom akkurat heim frå Babysymjing her. Små jentene har ikkje sett kvarandre på eit par mnd. Og dei var jammen glade for å sjå kvarandre igjen. Der var det kos og klems:) koselig:)

Husker jeg var så lei meg for jeg ikke kunne gå på babysvømming med jentungen :(
Gikk med gutten og syns det var helt fantastisk

Så gøy :D Babysvømming er noe jeg har veldig lyst å prøve :D...Når den tid kommer :D
Det er absolutt verdt det. Fantastisk kjekt:-) me er på tredje kurset no:-)

Back
Topp