Jeg pleier det jeg og altsåJeg pleier å lage ordentlig middag til meg og barna selv om mannen er borte, blir bare litt enklere
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier det jeg og altsåJeg pleier å lage ordentlig middag til meg og barna selv om mannen er borte, blir bare litt enklere
Det blir noe som spagetti eller ostesmørbrød. Hvis ikke tiner jeg noe ferdiglaget mat fra fryserenJeg pleier å lage ordentlig middag til meg og barna selv om mannen er borte, blir bare litt enklere
Det blir noe som spagetti eller ostesmørbrød. Hvis ikke tiner jeg noe ferdiglaget mat fra fryseren
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vet dere hva jeg har i kjøleskapet? Som skal nytes så fort unga sover??
NAPOLEONSKAKE!!
TuMmY LoVe
Oh yes, men må passe på å ikke spise for mye, kan fort bli kvalmtOooo... Det er det lenge siden jeg har spist...
Veldig godt
Namm. Hørtes jo litt bedre ut en nudler daJeg lagde bare en pasta-saus av norzola-ost, parmesan, matfløte og tomatpure og serverte med pasta
Jeg har ikke spist nudler på leeenge. Men så fikk jeg lyst på det igjen når jeg ble gravid. Nå elsker jeg det. Men blir sulten 2 min etter jeg har spist opp da.Liker ikke nudler, jeg
Ja, men veldig greit å fryse ned når det blir mye resterHøres ut som noe som går under definisjonen av enkelt...
Mannen skal være borte mandag-fredag om er par uker, og da kommer det nok til å bli *litt* mer ferdig mat enn normalt.
Håper virkelig jeg vil være litt mindre utslitt på det tidspunkter.
Er jeg ikke det kommer det til å bli hardt med to barn...
Ahh, dinosaurtoooooget! No fekk eg den på hjernen. Takk skal du haDinosaurtooooooget..
Hva hadde dere til middag?
Jeg har ikke spist nudler på leeenge. Men så fikk jeg lyst på det igjen når jeg ble gravid. Nå elsker jeg det. Men blir sulten 2 min etter jeg har spist opp da.
Ahh, dinosaurtoooooget! No fekk eg den på hjernen. Takk skal du ha
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Oh yes, men må passe på å ikke spise for mye, kan fort bli kvalmt
TuMmY LoVe
Hehe det kan jeg skjønneJeg blir kvalm av å tenke på å spise nudler akkurat nå
Så gøyMe kom akkurat heim frå Babysymjing her. Små jentene har ikkje sett kvarandre på eit par mnd. Og dei var jammen glade for å sjå kvarandre igjen. Der var det kos og klemskoselig
Jeg blir også skikkelig kvalm av kake. Når kakestykket blir for stort. Syns det er godt med de første bitene, så blir det for mye!Men er ikke det bare bra???
Da kan du jo bare dele den i to og så har du mer til senere
Me kom akkurat heim frå Babysymjing her. Små jentene har ikkje sett kvarandre på eit par mnd. Og dei var jammen glade for å sjå kvarandre igjen. Der var det kos og klemskoselig
Jeg blir også skikkelig kvalm av kake. Når kakestykket blir for stort. Syns det er godt med de første bitene, så blir det for mye!
Det er absolutt verdt det. Fantastisk kjektSå gøyBabysvømming er noe jeg har veldig lyst å prøve
...Når den tid kommer
![]()