Felles skravle 2015

Tror jeg har den snilleste mannen ;) ikke drukket cola siden jeg ble gravid og har siklet etter det lenge ;) så kom mannen hjem med dette og sa: jukse cola teller vel ikke?;) og nei, det teller ikke NÅ ;)Vis vedlegget 75595

TuMmY LoVe
Ååh, cola! Det fikk jeg også lyst på nå!

Det er det nesten ikke vits i å prøve på :P Er bare til å hoppe inn i samtalen akkurat der den sluttet :)
Har begynt med det jeg nå, om ikke er det umulig å lese seg opp. Spesielt om 6 stk skravler samtidig som jeg leser meg opp ;)

TuMmY LoVe

Tror jeg har den snilleste mannen ;) ikke drukket cola siden jeg ble gravid og har siklet etter det lenge ;) så kom mannen hjem med dette og sa: jukse cola teller vel ikke?;) og nei, det teller ikke NÅ ;)Vis vedlegget 75595

TuMmY LoVe
Nåå, du har ein snill mann. :-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Har begynt med det jeg nå, om ikke er det umulig å lese seg opp. Spesielt om 6 stk skravler samtidig som jeg leser meg opp ;)

TuMmY LoVe
Hihi jeg leser meg aldri opp. Bare viss noen har quota meg :)

Jeg har også tatt på Masterchef siden det ble så mye snakk om det :p Har ikke sett Masterchef Norge før, men har pleid å følge med på Masterchef og Masterchef Professionals på BBC.
Jeg elsker å se på det bortsett fra stemmen til hun enkgelske dama som høres ut som hun sovner av :p

Jeg elsker å se på det bortsett fra stemmen til hun enkgelske dama som høres ut som hun sovner av :p
India Fisher? Haha, har lest rulleteksten en god del ganger :P

Vi ble egentlig litt overrasket.
Hadde så mange venner og venninner (de fleste med god råd) som fikk alt når de ventet første.
Bilseter, vogn, klær ++++++.

Vi var "fattige", hadde vel en samlet inntekt på rundt 375.000 i året.
Fikk ingen hjelp av familien. Fikk vel tilsammen 3 sett med klær og en vippestol.

Okey, jeg vet man ikke har lov til å bli skuffet, men jeg ble det den gang når jeg så og hørte hva alle andre fikk..

Siden dette er tredjemann regner jeg ikke med å få en liten body engang..

Sånn er tungt å kjenne på.. Hadde jeg visst om deg så hadde jeg gladelig delt det jeg hadde om jeg hadde kunnet.
Jeg var heldig og fikk mye, men ingen spesiel hjelp fra familien.
Har alltid gitt vekk barneklær og ting jeg selv ikke trenger.

Back
Topp