Ha ein fin dag på jobbNei nå må jeg komme meg avgårde til jobb![]()
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ein fin dag på jobbNei nå må jeg komme meg avgårde til jobb![]()
Det "passer" vel egentlig aldri- kjør påJa,me har vel blitt einige om at det passar bra no
Det gjør vi kanskje jaTakk for detSkravles kanskje senere om jeg orker
![]()
Ha en fin dag!Nei nå må jeg komme meg avgårde til jobb![]()
Er det eg og tenkerDet "passer" vel egentlig aldri- kjør påTihi! Men en ettåring i huset straks så passer det da supert å bli gravid!
-Fra appen-
Fin aldersforskjell blir det også ^^ Jeg heier på baby!Er det eg og tenker
:-DFin aldersforskjell blir det også ^^ Jeg heier på baby!
-Fra appen-
Nei, vi venter på første nå:-D
Har du mange sjølv?
Så spennende! Masse lykke til:-DNei, vi venter på første nåTerminen er 7. Oktober så det nærmer seg! 5 uker idag faktisk!
-Fra appen-
Det er jaggu ikke lenge tilNei, vi venter på første nåTerminen er 7. Oktober så det nærmer seg! 5 uker idag faktisk!
-Fra appen-
Historien bak denne tråden er at det var endel på FS som prøvde på 2014 baby. Noen gikk over på termin liste, andre ble igjen.Bradå kan eg henge her med god samvittighet
Nei det var vanskelig å se på ultralyden, så det ble gjettet en jente. Både jeg og mannen hadde guttefølelseSå spennende! Masse lykke til:-D
Veit du om det er jente eller gut?
Så kjekt dåHistorien bak denne tråden er at det var endel på FS som prøvde på 2014 baby. Noen gikk over på termin liste, andre ble igjen.
Man lagde derfor en felles skravle tråd for de som ventet 2014, og de som prøvde på 2014.
Når man bikket over til 2015 lagde vi en tilsvarende tråd her
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei om to uker begynner terminperioden, da kan det jo skje "når som helst" selv om jeg vil tro jeg går over. Som førstegangs og med en mor som gikk 13 dager overDet er jaggu ikke lenge til
Også hang vi oss påHistorien bak denne tråden er at det var endel på FS som prøvde på 2014 baby. Noen gikk over på termin liste, andre ble igjen.
Man lagde derfor en felles skravle tråd for de som ventet 2014, og de som prøvde på 2014.
Når man bikket over til 2015 lagde vi en tilsvarende tråd her
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
SpennendeNei det var vanskelig å se på ultralyden, så det ble gjettet en jente. Både jeg og mannen hadde guttefølelseBlir spennende å se da!
-Fra appen-
Skulle gjerne visst.. Har brukt litt tid på å knytte meg til "det" liksomSpennende
Me visste Ikkje kva me skulle få, valgte å Ikkje vite. Ekstra spenning![]()
Ikke sikker du går over likevel, spennende er det hvertfallNei om to uker begynner terminperioden, da kan det jo skje "når som helst" selv om jeg vil tro jeg går over. Som førstegangs og med en mor som gikk 13 dager over
-Fra appen-
Utrolig at du klarer å vente, jeg hadde sikkert bestilt ekstra ul bare for å vite jegSkulle gjerne visst.. Har brukt litt tid på å knytte meg til "det" liksomHar kalt bebis for "hun" bare for at det skal bli mer personlig. Men instiller meg så godt jeg kan på at det kan være han
Vi har navn til begge kjønn klare!
-Fra appen-
Jeg håper jeg slipper. Drømte om 16. Oktober en natt. Grøss- det er 9 dager over det!Ikke sikker du går over likevel, spennende er det hvertfall