☆☆IKM 36☆☆

Dere som har blitt gravide; tempet dere? Jeg temper, og begynner å gi totalt opp at jeg er gravid i alle fall... Gradene har vært oppe i 37,0, men idag var den nede i 36,6 igjen... Vanlig før EL er 36,2-3. Har noen av dere som tempa, vært gravide til tross for ikke megahøye verdier? Ellers er vel løpet kjørt. Har rar følelse/litt uvel/vondt i magen siden 3 dpo, men ingen andre symptomer... Er det mulig! 3PP uten at det skjer noe....... Blir lei meg kjenner jeg. Hadde nesten vært lettere dersom det første gangen ikke hadde gått på første PP... Forventa jo liksom en repetisjon.
tester du med el tester? de finner du rimelig på ebay,og de funker bra.litt dyrere wondfo tester har de og der rimeligere enn de norske og danske sidene

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dere som har blitt gravide; tempet dere? Jeg temper, og begynner å gi totalt opp at jeg er gravid i alle fall... Gradene har vært oppe i 37,0, men idag var den nede i 36,6 igjen... Vanlig før EL er 36,2-3. Har noen av dere som tempa, vært gravide til tross for ikke megahøye verdier? Ellers er vel løpet kjørt. Har rar følelse/litt uvel/vondt i magen siden 3 dpo, men ingen andre symptomer... Er det mulig! 3PP uten at det skjer noe....... Blir lei meg kjenner jeg. Hadde nesten vært lettere dersom det første gangen ikke hadde gått på første PP... Forventa jo liksom en repetisjon.

Jeg temper og tempet da vi prøvde på lillemann også. Det at du har en synkende temp trenger ikke ha noe å si, man må se på helheten visst. Et eksempel er grafen fra den ppen jeg ble gravid sist:
Skjermbilde 2014-08-30 kl. 15.48.03.png

Så det trenger ikke bety noe at tempen svinger litt ;)

Nei:) jeg fikk positiv test i går. Har ikke gjort noe annet enn å hoppe i høyet annenhver dag :p

Men kjære, 3pp er ikke mye! Skjønner følelsen. Men de færreste blir gravide med en gang, og i snitt så bruker man 6mnder på å bli gravid etter pille slutt / sprøyte / plaster/ spiral slutt:)

Kaster meg på her jeg :) IKM 1 sept, pp 4 ! Litt usikker på når EL og IKM er siden det ble kluss i syklusen etter to "stabile" siden pilleslutt i april. Håper det klaffer for oss alle og lykke til damer :)
heia.nærmer seg ikm,har du startet testing?:)

Jeg pines her! Vil ha den testen nåå:p nesten så jeg knabber en test på jobb i mårra (jobber innenfor helse så har faktisk tilgang til gt, men må inn på laboratorie da) blir iallefall å dra rett på dagligvaren når barna er levert i bhgen på mandag :p sånn typ med en gang det er åpna :p
Håper streken er blitt sterkere! Og ennå mer at tanta holder seg borte herfra!

tester du med el tester? de finner du rimelig på ebay,og de funker bra.litt dyrere wondfo tester har de og der rimeligere enn de norske og danske sidene

Jeg har brukt EL-tester ja, vet omtrent nøyaktig når det skjer :-) Helt i rute hver mnd, og vet vi treffer EL for å si det sånn(humper hver dag her den tida, for sikkerhets skyld hehe). Takk for svar lambi´83! Da håper jeg tempen bare svinger litt, at lite symptomer betyr motsatt kjønn fra sist eller noe, og at jeg kanskje er gravid likevel xsmile9 Får vel håpe litt til!
Siljean: jeg har ikke brukt annet enn naturlige prevansjonsmidler, så derfor tror jeg nok kanskje gjennomsnittet er noe kortere...?

Jeg har brukt EL-tester ja, vet omtrent nøyaktig når det skjer :) Helt i rute hver mnd, og vet vi treffer EL for å si det sånn(humper hver dag her den tida, for sikkerhets skyld hehe). Takk for svar lambi´83! Da håper jeg tempen bare svinger litt, at lite symptomer betyr motsatt kjønn fra sist eller noe, og at jeg kanskje er gravid likevel xsmile9 Får vel håpe litt til!
Siljean: jeg har ikke brukt annet enn naturlige prevansjonsmidler, så derfor tror jeg nok kanskje gjennomsnittet er noe kortere...?

Ja den ligger på 4mnder:) men uansett det er ikke ofte det klaffer på første forsøk om man har brukt prevensjon eller ikke. Jeg innstilte meg på det da jeg slutten på pillen. Var også innstilt på at det kunne ta 6mnder+ før jeg ble gravid, men man blir jo skuffa hver gang det ikke klaffer for det.
Håper spiren din sitter snart! Og om den ikke gjør det denne mnden så vil den gjøre det snart.

Velkommen! Har du noen symptomer? Lykke til :)
Tusen takk! :) nei lite symptomer, men må omdømme jeg er litt usikker på ikm-dato... Skal starte for fullt med testing og registrering denne mnd- om det ikke klaffer da- tok 1,5 år å få klaff på forrige så det er vel mye å håpe på :rolleyes:

jeg måtte jo fortelle ene søstra nyheten,hun vet vi har prøvd en stund...etter gratulasjoner sa hun at det hjalp å opprette ikm gruppe:) sa nemlig til henne at på alle ukene var det påfallende mange som ble gravide av de som opprettet gruppa;) såe......dere som ikke kan flytte til mai...opprett neste gruppe;) håper jo alle blir med da self:))

jeg måtte jo fortelle ene søstra nyheten,hun vet vi har prøvd en stund...etter gratulasjoner sa hun at det hjalp å opprette ikm gruppe:) sa nemlig til henne at på alle ukene var det påfallende mange som ble gravide av de som opprettet gruppa;) såe......dere som ikke kan flytte til mai...opprett neste gruppe;) håper jo alle blir med da self:))

Hehe! Takk for tips ;)

Haha kjenner meg igjen :p kjenner du noen symptomer da ??

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, jo da!! Ømme pupper, vond korsrygg, murringer, kvalme, men det pleier jeg å ha hver syklus etter EL :P Det som er litt annerledes er at murringene er mer mensmurring og ikke etter EL murring...vanskelig å forklare, men det er annerledes. Også en feberfølelse på kvelden uten å ha feber :)
Men har litt i bakhodet at da jeg var gravid sist hadde jeg virkelig ingen symptomer, heller ikke på at jeg hadde hatt EL, så det er jo litt dumt da. Men håper på at dette blir et annerledes svangerskap :P Også....dette er litt skummelt å si, håper jeg ikke jinxer det, men det er en "følelse" av at noe er på gang:oops: Håper det ikke bare er det sterke håpet!!

Hei, dette ble langt. Legg på en krone, så får du en avhandling. Haha!! :D

Hva med deg?? Hva sier magefølelsen??

Åh, jo da!! Ømme pupper, vond korsrygg, murringer, kvalme, men det pleier jeg å ha hver syklus etter EL :P Det som er litt annerledes er at murringene er mer mensmurring og ikke etter EL murring...vanskelig å forklare, men det er annerledes. Også en feberfølelse på kvelden uten å ha feber :)
Men har litt i bakhodet at da jeg var gravid sist hadde jeg virkelig ingen symptomer, heller ikke på at jeg hadde hatt EL, så det er jo litt dumt da. Men håper på at dette blir et annerledes svangerskap :P Også....dette er litt skummelt å si, håper jeg ikke jinxer det, men det er en "følelse" av at noe er på gang:oops: Håper det ikke bare er det sterke håpet!!

Hei, dette ble langt. Legg på en krone, så får du en avhandling. Haha!! :D

Hva med deg?? Hva sier magefølelsen??

*putterpåenkrone* hahaha :P
Så spennende. Du må holde meg oppdatert da.
Jeg vet ikke. Aldri kjent eggløsning heller jeg. Men her om dagen hadde jeg skikkelig vondt i magen og stikkinger i eggstokkene. Hehe :P men det har gitt seg. Men har vært småkvalm til tider og vondt i ryggen. Til og med drømt at testen har blitt positiv :P samboeren mener at jeg er gravid, men tørr ikke å håpe for mye :P har forresten en magefølelse på at det er noe der selv;)
Bestilte tester på nett i går, så får vi se til uka ;)

*putterpåenkrone* hahaha :p
Så spennende. Du må holde meg oppdatert da.
Jeg vet ikke. Aldri kjent eggløsning heller jeg. Men her om dagen hadde jeg skikkelig vondt i magen og stikkinger i eggstokkene. Hehe :p men det har gitt seg. Men har vært småkvalm til tider og vondt i ryggen. Til og med drømt at testen har blitt positiv :p samboeren mener at jeg er gravid, men tørr ikke å håpe for mye :p har forresten en magefølelse på at det er noe der selv;)
Bestilte tester på nett i går, så får vi se til uka ;)

Hvor i dpoland befinner du deg? Og når begynner du å teste?? :D

Hvor i dpoland befinner du deg? Og når begynner du å teste?? :D

8 dpo nå :) hehe. Tror jeg da. Jeg tester ikke el nemlig :) så går på magefølelsen. Hehe.
Forventer mens 7 sept. Tenkte jeg bare skulle prøve når jeg får testene. Er vell tirsdag, onsdag tenker jeg ;) men forventer ikke at det skal bli positivt da.

Når skal du prøve å teste da :)?

Back
Topp