☆☆IKM 36☆☆

Velkommen alle nykommere!! Måtte alle forlate uka med positive tester!! :D

Jeg lurer på om jeg skal prøve å teste i morgen?! Føler det er litt tidlig, men er super nyskgjerrig :P troor jeg hadde el forrige helg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lurer på om jeg skal prøve å teste i morgen?! Føler det er litt tidlig, men er super nyskgjerrig :P troor jeg hadde el forrige helg :)

det kan være litt tidlig, jeg har kun fått posotiv 10 dpo.4-5 dager før forventet mens:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

det kan være litt tidlig, jeg har kun fått posotiv 10 dpo.4-5 dager før forventet mens:)

Ja er redd for det at det er for tidlig :( neii får smøre meg med tålmodighet :) hehe. Har hatt sånn merkelig følelse i magen. Har også drømt om positiv test:P får håpe drømmen stemmer etter hvert ;)

mange drømmer er og et tegn for meg iallefall.murring fra 7dpo- kjennes ut som tr er på tur.

mange drømmer er og et tegn for meg iallefall.murring fra 7dpo- kjennes ut som tr er på tur.

Jeg har hatt mensenmurringer jeg også som kommer å går litt. Kjennes ut som tr er på vei de gangene. Har også hatt et par dager med kvalme. Men alt dette kan jo være fordi at jeg går å tenker på det hele tiden:P men godt å høre at andre har slike symptomer også.
Gratulerer med graviditeten forresten:)

Jeg har hatt mensenmurringer jeg også som kommer å går litt. Kjennes ut som tr er på vei de gangene. Har også hatt et par dager med kvalme. Men alt dette kan jo være fordi at jeg går å tenker på det hele tiden:P men godt å høre at andre har slike symptomer også.
Gratulerer med graviditeten forresten:)

takk:) ja vi blir gode på å lete etter symptomer.trodde selv kroppen jobbet med el som var forsinket,murringene var graviditeten;)

takk:) ja vi blir gode på å lete etter symptomer.trodde selv kroppen jobbet med el som var forsinket,murringene var graviditeten;)

Rare kroppen :P jeg venter med test til litt ut i uka ihverfall :)

Rare kroppen :P jeg venter med test til litt ut i uka ihverfall :)

ja er nok lurt:)lykke til:)

Ja har jo hatt mye symtomer den siste uka å i går kveld fikk jeg jo mega vondt i puppa også, så ikke lett å si hva som skjer...! Jeg er bare i pp 1 så ikke krise om den ikke sitter nå, men skulle helst ha gjort det da vi bare har innen oktober på å klare det. Bør helst ikke bli gravid etter det pga arbeidsituasjonen jeg er i :)
Da er vi litt i samme situasjon. Første pp her også, men har blitt gravid lett tidligere, og er derfor mentalt innstilt på at det skal klaffe raskt. Er i et vikariat som går ut i midten av april, og det hadde da passet perfekt med mai barn. Om det drøyer føler jeg at jeg må få meg ny jobb raskt, før det blir noe mage.

Dere som har blitt gravide; tempet dere? Jeg temper, og begynner å gi totalt opp at jeg er gravid i alle fall... Gradene har vært oppe i 37,0, men idag var den nede i 36,6 igjen... Vanlig før EL er 36,2-3. Har noen av dere som tempa, vært gravide til tross for ikke megahøye verdier? Ellers er vel løpet kjørt. Har rar følelse/litt uvel/vondt i magen siden 3 dpo, men ingen andre symptomer... Er det mulig! 3PP uten at det skjer noe....... Blir lei meg kjenner jeg. Hadde nesten vært lettere dersom det første gangen ikke hadde gått på første PP... Forventa jo liksom en repetisjon.

Dere som har blitt gravide; tempet dere? Jeg temper, og begynner å gi totalt opp at jeg er gravid i alle fall... Gradene har vært oppe i 37,0, men idag var den nede i 36,6 igjen... Vanlig før EL er 36,2-3. Har noen av dere som tempa, vært gravide til tross for ikke megahøye verdier? Ellers er vel løpet kjørt. Har rar følelse/litt uvel/vondt i magen siden 3 dpo, men ingen andre symptomer... Er det mulig! 3PP uten at det skjer noe....... Blir lei meg kjenner jeg. Hadde nesten vært lettere dersom det første gangen ikke hadde gått på første PP... Forventa jo liksom en repetisjon.
Jeg kan ikke si noe om temp problematikken, men jeg kan si noe om dette med å forvente at det skal klaffe med en gang.

Jeg har en sønn på 7 år som vi fikk til på 2 pp etter P-pille slutt.
Nå har vi holdt på i 11 pp uten så mye som en kjemisk. Forskjellen nå er at jeg er ikke lenge 22 år. Jeg er 30. Det blir vanskeligere med tiden. Noen er heldige å får det til å klaffe ganske tidlig. Men jeg har et inntrykk av at mange sliter mer med andre mann.
Det er derfor bare å smøre seg med tålmodighet :) 3 mnd prøving er jo ikke mye.
Håper det klaffer for dere snart :)

Jeg lurer på hvor dere kjøper g-testene henn:)? Kan være greit å ha noen liggende. Er så dyrt å kjøpe på apotek :)

Jeg kan ikke si noe om temp problematikken, men jeg kan si noe om dette med å forvente at det skal klaffe med en gang.

Jeg har en sønn på 7 år som vi fikk til på 2 pp etter P-pille slutt.
Nå har vi holdt på i 11 pp uten så mye som en kjemisk. Forskjellen nå er at jeg er ikke lenge 22 år. Jeg er 30. Det blir vanskeligere med tiden. Noen er heldige å får det til å klaffe ganske tidlig. Men jeg har et inntrykk av at mange sliter mer med andre mann.
Det er derfor bare å smøre seg med tålmodighet :) 3 mnd prøving er jo ikke mye.
Håper det klaffer for dere snart :)
Jeg var bare 16 år med første, og 26 år med andre. Begge kom før jeg rakk å planlegge noe. Har også ei venninne som har blitt gravid på første forsøk 5 ganger (dessverre mistet en gang). Det er 12 år mellom første og siste, og hun nærmer seg 40, men likevel ikke noe problem ;)
Tror ikke nødvendigvis at det handler om alder, men plutselig tar det lenger tid uten at det er noen åpenbar forklaring.

Jeg var bare 16 år med første, og 26 år med andre. Begge kom før jeg rakk å planlegge noe. Har også ei venninne som har blitt gravid på første forsøk 5 ganger (dessverre mistet en gang). Det er 12 år mellom første og siste, og hun nærmer seg 40, men likevel ikke noe problem ;)
Tror ikke nødvendigvis at det handler om alder, men plutselig tar det lenger tid uten at det er noen åpenbar forklaring.

Så deilig for venninnen din at hun ble gravid så enkelt :) det er dessverre ikke slik for alle. Det er ikke noe jeg tror, at man har vanskeligheter med å bli gravid når man blir eldre . Slik er det. Eggene våre svekkes med alderen og etter fylte 35 blir det dramatisk vanskeligere. Eggene våre påvirkes ikke over hvor sunne vi er, men hvor gamle de er.

Håper uansett du er like heldig som venninnen din! Ingenting hadde vært bedre om man kunne lage disse sjarmtrolla raskest mulig :)

Lykke til :)

Så deilig for venninnen din at hun ble gravid så enkelt :) det er dessverre ikke slik for alle. Det er ikke noe jeg tror, at man har vanskeligheter med å bli gravid når man blir eldre . Slik er det. Eggene våre svekkes med alderen og etter fylte 35 blir det dramatisk vanskeligere. Eggene våre påvirkes ikke over hvor sunne vi er, men hvor gamle de er.

Håper uansett du er like heldig som venninnen din! Ingenting hadde vært bedre om man kunne lage disse sjarmtrolla raskest mulig :)

Lykke til :)
Selvfølgelig er det slik at alderen påvirker, men det er ikke nødvendigvis noen stor forskjell mellom 20 år og 30 år for eksempel. Poenget mitt er bare at det er mange andre faktorer som spiller inn også ;)

For min del er det ingen krise med noen mnd prøving, men jeg blir lei meg for datteren min -jeg vil så gjerne at hun skal få søsken snart! Hun er ikke 2 år enda, men vi ville ha to litt tette i alle fall..... Angrer for vi ikke begynte før, vi kunne jo fint gjort det! Og jeg er ikke mye gamlere nå enn sist hehe. Er ikke 30 enda, så sånn sett skulle det ikke være noe problem heller. Og gyn.u viste mange "flotte" egg -som gynekologen sa. Så det er vel bare sånn det er, at det ikke klaffer like lett bestandig! Sånn er naturen skapt, og det er jo greit det. Men litt kjedelig når man vil ha søsken til barna bare.. :-)

Jeg lurer på hvor dere kjøper g-testene henn:)? Kan være greit å ha noen liggende. Er så dyrt å kjøpe på apotek :)

jeg kjøper alle tester på ebay.bestiller du fra england tar det max en uke.jeg har altfor mange strips og el tester så blir nok å selge de som er på vei i posten(ikke troen denne pp nei;)fertility plan er en selger hvor jeg kjøper en del.både strips og clearblue.halv pris på feks digital.ikke dyr frakt
blir jo testegal med så mye i hus;)

Vedlegg

• 1409403663021.jpg
    1409403663021.jpg
    32,9 KB · Visninger: 79
Back
Topp