☆☆IKM 36☆☆

8 dpo nå :) hehe. Tror jeg da. Jeg tester ikke el nemlig :) så går på magefølelsen. Hehe.
Forventer mens 7 sept. Tenkte jeg bare skulle prøve når jeg får testene. Er vell tirsdag, onsdag tenker jeg ;) men forventer ikke at det skal bli positivt da.

Når skal du prøve å teste da :)?

Sent from my iPhone using BV Forum

Får se hvor lenge jeg klarer å holde testemonsteret nede, men ikke lengere enn tirsdag :P 8 dpo, altalt for tidlig, men shit au, har g tester så det holder i fleng! Haha :D Sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv 9 dpo og kan jo ikke være noe dårligere nå :P

Får se hvor lenge jeg klarer å holde testemonsteret nede, men ikke lengere enn tirsdag :P 8 dpo, altalt for tidlig, men shit au, har g tester så det holder i fleng! Haha :D Sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv 9 dpo og kan jo ikke være noe dårligere nå :P

Wææ så spennende :D får noen g-tester selv nå! Hehe. Det er ikke bra :P blir jo bare å teste og teste. Hihi

IKM 6., 8 dpo idag. Og måtte jo begynne å teste da... Blendahvit :-) En uuultrasvak skyggestrek lenge etter, men etter forrige PP tror jeg null og litt til på det :-) Forventer ingenting denne PP da, og uansett ikke før IKM.

men spennende med strek lenge etter,og 8 dpo er tidlig ja:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For noen tålmodige sjeler dere er her :D ingen flere som har testet?

Negativ test fredag. Skal se om jeg får tr på tirsdag hvis ikke tester jeg på onsdag . Men alt tyder på at den uønskede tr kommer på besøk :(

Ja det er merkelig;) , hvordan går det med deg?
Jeg er en skikkelig testetøs og har brukt 35tester på 4pp :p :o så ja de er tålmodige ;)
Det går bra. Ingen antydning til blødning, har ikke menssmerter heller sånn som jeg bruker å ha. Innimellom sånn kanskje 4-5 ganger i dag har jeg fått sånn stikkninger i vagina, men d går over nesten med en gang. Har en del luft i magen, kviser som jeg aldri bruker å ha :p og kvalm innimellom. Men jeg har det topp :D men er veeldig spent på å teste i mårra! Har aftenvakt, og posten er ikke i postkassa før i 17 tia, så jeg drar nok på dagligvaren å kjøper en doc morris :p tror og håper det dukker opp to sterke fine streker :)
Hvordan går det med deg da? :)

Negativ test fredag. Skal se om jeg får tr på tirsdag hvis ikke tester jeg på onsdag . Men alt tyder på at den uønskede tr kommer på besøk :(
Uff håper du tar feil! Vi liker ikke tante rød!

Jeg er en skikkelig testetøs og har brukt 35tester på 4pp :p :o så ja de er tålmodige ;)
Det går bra. Ingen antydning til blødning, har ikke menssmerter heller sånn som jeg bruker å ha. Innimellom sånn kanskje 4-5 ganger i dag har jeg fått sånn stikkninger i vagina, men d går over nesten med en gang. Har en del luft i magen, kviser som jeg aldri bruker å ha :p og kvalm innimellom. Men jeg har det topp :D men er veeldig spent på å teste i mårra! Har aftenvakt, og posten er ikke i postkassa før i 17 tia, så jeg drar nok på dagligvaren å kjøper en doc morris :p tror og håper det dukker opp to sterke fine streker :)
Hvordan går det med deg da? :)
jeg er teste gal:) men har jo vært redd for å ikke ha tester i hus,ikke problem nå iallefall:)jeg ville kjøpt clearblue+ overrasket hvor sensitiv de var:).du har ikke flyttet inn på mai enda?

Da blir det testing ja:D hehe. ikm 7 sept, så er nok litt tidlig ennå viss det er noe der. Håper ihvertfall det er noe der :D

da kan det jo være strek på torsdag iallefall;)

da kan det jo være strek på torsdag iallefall;)

Jada:) lov å håpe :D hehe. Føler at det er noe og samboeren tror jeg er det! Men jeg må bare tenke det motsatte sånn at jeg ikke blir skuffa:)

Back
Topp