☆☆IKM 36☆☆

ahh sett feil.jeg har beregnet pos el fredag el lørdag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Satt barnevakt en liten stund for en venindes barn i dag. En jente på 2 år. Merker så godt hvor mye jeg ønsker dette. Denne mnden, 2 PP, har jeg mye mindre plager enn hva jeg hadde i 1 PP etter pilleslutt. Er dette normalt noen som vet?

Satt barnevakt en liten stund for en venindes barn i dag. En jente på 2 år. Merker så godt hvor mye jeg ønsker dette. Denne mnden, 2 PP, har jeg mye mindre plager enn hva jeg hadde i 1 PP etter pilleslutt. Er dette normalt noen som vet?

Det kan være at kroppen tilpasser seg pilleslutt, og da kan syklusene variere litt den første tiden. Helt normalt :)

Ser dere forskjell på el slim og sæd ? I følge mine beregninger (tester ikke) skulle el vært mellom mandag og idag. Så vi la inn aksjer mandagkveld og igårkveld og skal selfølgelig ikveld ;) i ettermiddag da jeg var på do var det plutselig mye slim på papiret. Men vet ikke om dette kan være el slim eller gammel sæd :/ ? før helga hadde jeg hvit kremakti utflod. Så håååper jo at el er nå i disse dager og at det klaffer.. Meen har en dårlig følelse :/ vet ikke hvorfor, bare har det.. Begynner å bli litt utolmodig etter ma i april..
Uff, ja er kjipt når man mister tålmodigheta... Håper det klaffer for dere fort som fy! :-) Husker ikke hvor jeg har lest det, men synes å huske at forskjellen er at sæd løser seg lett i vann, el-slimet gjør ikke det så lett.. kanskje du kan teste det ved å prøve å slippe litt oppi et lite glass vann?? noen fler som har lest dette??

Hei! har ikm 3. september, og dette er pp1 :)

Uff, ja er kjipt når man mister tålmodigheta... Håper det klaffer for dere fort som fy! :) Husker ikke hvor jeg har lest det, men synes å huske at forskjellen er at sæd løser seg lett i vann, el-slimet gjør ikke det så lett.. kanskje du kan teste det ved å prøve å slippe litt oppi et lite glass vann?? noen fler som har lest dette??
Har ikke lest det noen plasser nei :p men jeg tror kanskje litt at det var el slim. Håper det :) googlet meg ihjel på eggløsning og slim å hele pakka etterpå :p haha.

Hvordan ligger det an med dere jenter ? :) Jeg hadde (tror jeg) EL på mandag, og aksjene er lagt inn, og jeg har siden da hatt veldig mye murringer, kan dette bety noe ? Har også hatt en del luft i magen og hodepine, men det er vel altfor tidlig å kjenne sånne symptomer allerede ? Denne ventetiden fra EL og IKM altså.. Er ikke noe for meg ! Haha :D

Analysere symptomer!! Ææ, nesten værre enn å kartlegge el! He he, men moro er det da.

Uff, jeg har ikke hatt el enda jeg, spørs om ikke jeg sklir ut av denne tråden gitt. (Håpe noen dager til...!) er ikke uvanlig at det tar litt lenger tid etter sa kanskje. Forresten så er mannen borte til og med lørdag - så vil ikke ha el før det nei!

Sent from my iPhone using BV Forum

jente aug/2012
SA aug/2014
Prøver på nr.2...

Hvordan ligger det an med dere jenter ? :) Jeg hadde (tror jeg) EL på mandag, og aksjene er lagt inn, og jeg har siden da hatt veldig mye murringer, kan dette bety noe ? Har også hatt en del luft i magen og hodepine, men det er vel altfor tidlig å kjenne sånne symptomer allerede ? Denne ventetiden fra EL og IKM altså.. Er ikke noe for meg ! Haha :D
Har var eggløsning omtrent i går. Kjenner selv murringer, og får jo et håp, samtidig som jeg vet en bare må vente før det er mulig å vite noe.

Vi fikk bare lagt inn aksjer 3, 5, 6 og 7 dager før eggløsning denne gang. Mannen har vært for sliten siste dagene etter å ha begynt på jobb igjen. Skuffet og frustrert over at han ikke fant lysten, men kan jo ikke tvinge han...

Sist svangerskap fikk jeg symptomer veldig tidlig, så tror det er fullt mulig ;)

Jeg fikk jo som sagt en god del slim på papirer igår, noe jeg tror var el slim. Betyr det at eggløsning var dagen før, samme dag eller kommer den etter dette slimet ? Hvor mange dager event ? Blir ikke klok på det der :/ har allefall lagt inn aksjer hver dag siden helga ;) å går det ikke denne gang blir det el tester neste pp :)

el kommer etter slim.slimet skal gjøre lettere for svømmerne å komme seg dit de skal.men hvor lang tid forut varierer vel stort:)

Ja, og noen har jo også tykt eggløsningsslim også ETTER at el har vært...! Så er ikke greit å vite helt sikkert... ☺️

jente aug/2012
SA aug/2014
Prøver på nr.2...

Det kan være at kroppen tilpasser seg pilleslutt, og da kan syklusene variere litt den første tiden. Helt normalt :)
Ja, det kan være mulig. Var skikkelig dårlig forrige og første PP. Vondt overalt, jvalm ect ect. Tenkte med meg selv at håper ikke dette er hver mnd. Men denne mnd merker jeg nesten ingenting:)

Jeg er en av de du presenterer, Sillevilla! EL slim kommer ofte ETTER el - litt sånn opp-ned-og-i-bakvendt-land, men har klart å bli gravid en gang i hvertfall :)

Det nærmer seg EL her og mye tyder på at den kommer som forventet, rundt mandag. CBFM viste i hvertfall høy i dag, vært på lav frem til i dag, og EL testene begynner å få litt mer farge på seg... Aksjer har foreløpig blitt lagt daglig, håper det fortsetter! Er i hvertfall ikke noe å utsette på lysten heldigvis! Herlighet, så spennende - og dette er bare første pp - håper jeg er like optimistisk om det tar tid før det klaffer... :rolleyes:

Aner ikke når el har vært eller om jeg i det hele tatt hat hatt el, og har derfor en veldig dårlig følelse denne pp.
Hadde el slim og skikkelige smerter i underlivet tirsdag-fredag forrige uke. Har hatt sex annenhver dag siden forrige mandag til mandag nå som var, pluss i dag :p så aksjene er lagt inn. Men tror jeg kan settes på tante rød allerede fordet om jeg ikke blør ennå! Ikm 1. September, men skikkelig dårlig følelse denne pp!

jeg fikk sterke strimmel i begynnelsen av testinga.neg digital el..men når jeg ser på de jeg har tatt.begynner jeg å lure på at jeg hadde el på cd 10-11...sitter på gyn nå,håper hun kan se ang el og:)

gode nyheter,ingen cyste på eggstokken lengre,men kunne se ut som el hadde vært på venstre side...hmmm.fortsetter å teste el enda en stund.evnt g test snart:)

gode nyheter,ingen cyste på eggstokken lengre,men kunne se ut som el hadde vært på venstre side...hmmm.fortsetter å teste el enda en stund.evnt g test snart:)

Herlig!! Åh, så spennende!! :D

Back
Topp